Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

Κυριακή πρωϊ στο κάστρο….





με τον φιλικό παπά Ηλία να λειτουργεί ήσυχα και γαλήνια 
το απλοϊκό αγαπημένο εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία.
Με τους πιστούς ανάμεσα σε καλημερίσματα και κουβεντούλα 
να αραδιάζουν τα κεράσματα ......... στάρι στη μνήμη αγαπημένων, 
μυρωδάτους άρτους, νόστιμες φανουρόπιτες, κουλουράκια, γλυκά……
Ο καφές λείπει κυρίες μου:) 
εσείς που με ευλάβεια και καλαισθησία φροντίζεται το ναό.

Απαραίτητη περιήγηση κάθε φορά........στον πύργο...


στους προμαχώνες...


και τις πολεμίστρες, αλλοτινούς φύλακες της πόλης....


στο κωδωνοστάσιο...


 για να δω τον τόπο μου από ψηλά.


 Με τον μπάρμπα Γιάννη μόνιμο φρουρό απ΄έξω





 
 να αγναντεύει το γαλάζιο και την αγαπημένη του πόλη.


 Μετά μια στάση εδώ,


με τα ιστιοπλοϊκά σε πλήρη ανάπτυξη


 να αγωνίζονται σε όμορφο αέρινο και ζηλευτό αγώνα,


 όπου και ο χαμένος, είναι κερδισμένος από τέτοια συμμετοχή.






Αυτά συνέβησαν μια Κυριακή πρωί,
την πρώτη Κυριακή του μήνα.













43 σχόλια:

H.Constantinos είπε...

Ωραία Κυριακή, ωραιότατη! Κσι μάλιστα με ωραιότατη θέα!

Μαρία είπε...

Όμορφες οι Κυριακές στην εκκλησία...Όμορφος κι ο τόπος σου...Καλό καλοκαίρι...

eleni είπε...

Τι όμορφες εικόνες,Θαλασσένια!
Έχω να πάω εκεί ψηλά από μαθήτρια,τότε,που τα καλοκαίρια μια ομάδα παιδιών πηγιανοερχόμαστε καθημερινά στη Χαλκίδα για καλοκαιρινά μαθήματα αγγλικών(κοπάνες κάναμε πού και πού).
Άλλες εποχές με ξεχωριστές αναμνήσεις!
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Τι όμορφες εικόνες Θαλασσένια μου και σε τι όμορφη θέα ταξίδεψε το βλέμμα σου εκείνη την Κυριακή!!
Φάνηκε να πέρασες όμορφα, πάντα έτσι σου εύχομαι να περνάς.
Να έχεις μια όμορφη ημέρα γεμάτη χαμόγελα και υπέροχες στιγμές. καλημέρα!

ice creaminal είπε...

ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΕΣΥ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΤΗς ΕΚΚΛΗΣΙΑς ΕΙΣΑΙ ΣΑΝ ΚΙ ΕΜΕΝΑ, ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙ, ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΒΓΑΛΕΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΒΑΛΑ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙ, ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ, ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΜΑς ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙς ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΙς ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕς ΣΟΥ

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Την βόλτα μου την έκανα.. και τη ευχαριστήθηκα τόσο πολύ!

Να σου πω ευχαριστώ που με δρόσισες μέσα από την τεχνολογία...

πολλά πολλά φιλιά!!!

Ανώνυμος είπε...

"όπου και ο χαμένος, είναι κερδισμένος από τέτοια συμμετοχή"
Πολύ μου άρεσε αυτή η πρόταση.

Unknown είπε...

Oh my God!!
Πως να περπατήσεις σε αυτές τις ανηφόρες και στα χώματα? Τουλάχιστον απολαύσατε την θέα!! Αν και νομίζω πως αν πηγαίνατε ξεκούραστα με το αυτοκίνητό σας θα ήταν καλύτερα!!!!

Καλό σας βράδυ!!!

Unknown είπε...

Με πήγες πολλά χρόνια πίσω.Μιάμιση ώρα δρόμος Κυριακή καφεδάκι στο Κάστρο , έτσι για να ξεσκάσουμε.Εμείς προσκυνάγαμε τους φραπέδες.!!!!
Καλό Σαββατόβραδο!

VAD είπε...

Στις πέντε τελευταιες φωτογραφίες παιζει και Θαλασσοκράτορας;:)

Thalassenia είπε...

Η.Constantinos

Η καλύτερη θέα της πόλης!!!

Thalassenia είπε...

Όστρια

Πρώτη και τρίτη Κυριακή του μήνα λειτουργεί το εκκλησάκι, αρχίζει στις δέκα και διαρκεί μία ώρα -και άλλη μία για το κέρασμα:)
Δεν είμαι πολύ της εκκλησίας αλλά εκεί μου αρέσει πάρα πολύ.
Δεν έχει κόσμο, είναι ήσυχα και περισσότερο ανθρώπινα, χωρίς το απόκοσμο των Θείων.

Thalassenia είπε...

eleni

Έχει αλλάξει πολύ από τότε, δηλαδή ως προς την φροντίδα του χώρου.
Πηγαίνω από παιδί εκεί πάνω, αλλά τα τελευταία χρόνια καθώς ο πύργος λειτουργεί ως μουσείο με αρχαία και ο ναός δύο φορές το μήνα, πηγαίνω συχνότερα.
Αξίζει όταν περάσεις να κάνεις μία επίσκεψη εκεί.

Thalassenia είπε...

Marina D Queen

Ήταν συμβολική Κυριακή και ανέβηκα ως εκεί για να ανάψω κερί στην μνήμη φίλου.
Έστω και έτσι όμως ήταν πολύ όμορφα, γιατί έτσι είναι η ζωή....Όμορφη!!!

Φιλιά θαλασσένια

Thalassenia είπε...

ice creaminal

Δεν είμαι της εκκλησίας καλή μου, αυτό είναι η εξαίρεση που επιβαιβεώνει τον κανόνα.

Στα παγωτά όμως μαζί σου:)))

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

1ον:Είμαι γάιδαρος
2ον:Είμαι γάιδαρος
3ον:Ξαναδιάβασε τα Νο1 και Νο2...

Αφού η γαιδουρολογία έκανε τον κύκλο της περνάμε στα τα της υπέροχης ανάρτησής σου.

Να πω ότι το χορταίνω το νησί μας θα είναι ψέμα μέγα... Να' σαι καλά Συμπατριώτισσα που με τις υπέροχες αναρτήσεις σου με κάνεις να το αγαπάω ακόμα περισσότερο!!!

Φιλιά από καρδιάς και ευχές για μια δροσερή Κυριακή!!!

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Υ.Γ.: Μα τόσο καιρό που έκανα να εμφανιστώ πια!!! :-) Ας όψετε η δουλειά!!!

(Ναι βρήκα!!!)

ΦΟΥΛΗ είπε...

τελικά που είναι;με μπερδέψατε, άλλος λέει Ναύπλιο άλλος Χαλκίδα,το αποτέλεσμα όμως είναι όμορφες φώτο. καλό απογευμα θαλασσένια

Thalassenia είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη

Εσύ έχεις το λιμάνι σου και δροσίζεσαι αλλά με τέτοια ζέστη είπα να ενισχύσω.
Φιλιά θαλασσένια δροσερά.

Thalassenia είπε...

ηλιογράφος

Έτσι θα αισθανόμουν αν έπαιρνα μέρος:)
Να είσαι καλά.

Thalassenia είπε...

Titi Nefer

Κάτι δεν κατάλαβες....
Το αυτοκίνητο φτάνει ως την πόρτα του κάστρου και μετά βάζεις λίγο τα ποδαράκια να περπατήσουν για να απολαύσεις τη θέα.
Στη συνέχεια μπορείς να δροσιστείς στο καφέ που είναι ακριβώς από έξω.
Μιλάμε για το κάστρο στην πόλη της Χαλκίδας.
Εξ άλλου μερικές φορές αξίζει να δώσεις για να πάρεις.

Καλό βράδυ.

Thalassenia είπε...

Makis Sougias

Να υποθέσω ότι μιλάμε για την ίδια πόλη?
Τώρα πάντως θέλεις μία ώρα δρόμο Αθήνα-Χαλκίδα.

Καλή εβδομάδα.

Thalassenia είπε...

VAD

Είδες πειρατικό πανί;)

Thalassenia είπε...

Συμπατριώτης

Δεν θα το πω....αλλά είσαι:)
Πού χάθηκες βρε θηρίο και με ξέχασες?
Άσε τα ψόφια περί δουλειάς.....Ναι βρήκες:)) Δεν πειράζει όμως, όποτε θέλεις και μπορείς.

Μένουμε σε ωραίο τόπο, πώς να το κάνουμε, με την στενή και την ευρεία έννοια.

Καλό βράδυ

Thalassenia είπε...

ΦΟΥΛΗ

Xαλκίδα βρε, είπαμε, τρελά νερά.

Φιλιά θαλασσένια.

Άστρια είπε...

Τί όμορφες οι φωτογραφίες σου και πόσο τρυφερά πρόσεξες το κάστρο "να αγναντεύει το γαλάζιο και την αγαπημένη του πόλη".

φιλιά πολλά!

Unknown είπε...

Κατάλαβα αγαπητή Thalassenia, αν και δεν έχω επισκευτεί την πόλη σας περνάω πολύ συχνά απο αυτήν από την Θαλάσσια οδό όμως! Ούτε να σκεφτώ δεν θέλω το περπάτημα τώρα το Καλοκαίρι, κρατάω μόνο το cafe!!!

Καλό σας βράδυ !!!!

Thalassenia είπε...

Άστρια

Ήταν επιθυμία του και πράγματι η θέα από εκεί είναι υπέροχη!!!

Σ΄ευχαριστώ:)

Thalassenia είπε...

Titi Nefer

Θαλάσσια οδό εννοείς από μέσα ή από έξω;
Γιατί αν είναι από μέσα θα βλέπεις το κάστρο καιιιι το καφέ! :)

Καλό ξημέρωμα

Unknown είπε...

Καλημέρα!Μπέμπα του 52 μαύρη , με παρέα κι άλλες παλιές κορασίδες,μηχανές εννοώ.Δραπετσώνα-Χαλκίδα απο τον παλαιό δρόμο, μιάμιση ώρα και οι μηχανές να κάνουν αίσθηση,με το που στρίβαμε για το Κάστρο, μέσα στο τέταρτο, γέμιζε η καφετέρια (απο τους περίεργους που έρχονταν να δούν τις μηχανές)Δεν ξανακαβάλησα μηχανή απο τότε.....μεγάλη ιστορία!
Θα τα λέμε!

Margo είπε...

Ααα την άλλη φορά καφεδάκι οπωσδήποτε :-))

Γεια σου Θαλασσένια μου με τις ωραίες σου βόλτες, τις λεπτομερέστατες εικόνες.. πόσο μου άρεσε το ποίημα του Σκαρίμπα στην πλάκα!

Μία βόλτα στην Χαλκίδα πολύ θα την ήθελα.. ήταν συχνός προορισμός κάποτε για εμάς.. Θααα γίνει κι αυτό.. κάποτε:-)

Φιλάκια πολλά πολλά!!!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

αχ θάλασσα....μαλλον θα δω κι εγω ελληνικη θαλασσα την τεταρτη αν ολα πανε καλα :))))

καλημερούδια!

Unknown είπε...

Καλησπέρα σας Thalassenia
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείτε με το μέσα ή έξω, αλλά το Σάββατο που θα περάσουμε για την Κουρουπή στην Σκιάθο θα προσέξω καλύτερα την διαδρομή!!!

Καλό σας βράδυ!!!

Άιναφετς είπε...

Το έχω επισκεφτεί το κάστρο σου, πριν δυο χρόνια για μια θεατρική παράσταση...το έχω περπατήσει και έχω θαυμάσει τον τόπο σου από ψηλά...οι φωτογραφίες σου όπως πάντα μας έφεραν μια δροσερή αύρα!

ΑΦιλιά ακόμα από την φλεγόμενη Σκιάθο!

Thalassenia είπε...

Makis Sougias

Αυτό το κάστρο......μας φέρνει αναμνήσεις από κάθε ηλικία.
Την εφηβική με παγωτό μόκα τότε, την νεανική με τα πρώτα φλέρτ....τώρα με φίλες και ένα ποτήρι κρασί.
Η θέα είναι πάντα όμορφη και ας έχει αλλάξει η πόλη.
Έχεις και συ να θυμάσαι...:)
Καλά έκανες και άφησες τη μηχανή στην άκρη.

Thalassenia είπε...

Margo

Θα περιμένω να γίνει:)

Πηγαίνω συχνά εκεί γιατί μου αρέσει, όμως τότε που πήγα είχα το γκιώνη στο μυαλό μου. Του άναψα ένα κερί, έκανα μια βόλτα και συνέχισα....

Φιλιά θαλασσένια.

Thalassenia είπε...

Και λοιπόν;Ε allora?

Αχ τι ωραία....χαίρομαι που θα χαρείς και σίγουρα όλα θα πάνε καλά.
Μάζεψε υλικό να δούμε και αν περάσεις από εδώ κοντά στείλε σήμα:)
Να περάσεις όμορφα
φιλιά

Thalassenia είπε...

Titi Nefer

Από μέσα εννοώ Β και Ν Ευβοϊκό.
Αν περάσεις την παλιά γέφυρα, πάνω στον λόφο θα δεις το κάστρο.

Καλά να περάσεις στη Σκιάθο.

Thalassenia είπε...

Άιναφετς

Θα έλεγα ότι δεν χρειάζεσαι την αύρα μου εκεί που είσαι αλλά....μάλλον την χρειάζεσαι:)

Καλή επιστροφή και ξεκούραση.

DIMI είπε...

Καλως σε βρηκα φιλη Θαλασσενια!!Με γυρισες πισω πολλα χρονια που καθε Κυριακη μας εφερνε εκδρομη ο πατερας μου για να ψαρεψη!!Ωραιες αναμνησεις απο την ομορφη Χαλκιδα!!Νασαι καλα!!Πολυ ομορφο το μπλογκοσπιτακι σου!!Θα ξαναρθω!!

Υπατία η Αλεξανδρινή είπε...

Ξέρεις πώς να κάνεις τους άλλους ν' αγαπήσουν αυτό που αγαπάς (γενική κρίση)!
Μου δημιούργησες την επιθυμία να ξαναδώ τον τόπο σου, μετά από πολλά χρόνια (ειδική εξομολόγηση)!
Απόλαυσα ην Κυριακή σου, και για τη συναισθηματική αφετηρία της και για τα γαλήνια αποτελέσματά της...
Φιλάκια πολλά

Thalassenia είπε...

Dimi

Καλώς το κορίτσι
Σ΄ευχαριστώ, το σπιτάκι μου ανοιχτό πάντα και η πόλη μου φιλόξενη.

Να είσαι καλά.

Thalassenia είπε...

Υπατία η Αλεξανδρινή

Κι εσύ ξέρεις πώς να διαβάζεις την ψυχή και τα αισθήματα!!!

Με πολύ εκτίμηση!