Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Θαλασσοθεραπεία!!!!!



 Μία τενοντίτιδα που ταλαιπωρεί τον ώμο μου τις τελευταίες ημέρες
 σήμερα βρήκε το μάστορά της.


 Το δροσερό νερό και η άνωση της θάλασσας 
βοήθησαν κάποιες κινήσεις-ασκήσεις.


 Η παραλία με λίγους εραστές της θάλασσας
χωρίς ομπρέλες και φασαρία,


 πότε αραιή συννεφιά


και πότε καθαρή λιακάδα πάντα με 27ο C


βοήθησαν λίγο στην αποθεραπεία 
και στην ομαλή αποχώρηση του καλοκαιριού
που είχε διακοπεί βίαια.


 
 Express καλοκαίρι στη μέση του φθινοπώρου.
Κάτι ήξερα που δεν τα είχα βολέψει ακόμα........  :))












45 σχόλια:

ΦΛΩΡΑ είπε...

Μπράβο βρε κούκλα που ακόμη τη χαίρεσαι τη θάλασσα και περαστικά για την τενοντίτιδά σου.

ξωτικό είπε...

Θέλωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
(οχι τενοντίτιδα μπρέ)
αμάν αμάν η πρώτη φωτό !!!!!!!
μικρή παρηγοριά γενικώς αυτό το απρόσμενο καλοκαίρι......
Απόλαυσε με τα μούτραααααα:)))
(καλά κι ανάσκελα δεν λέω)


Περαστικούλια και αγκαλιά για τον παπού .

H.Constantinos είπε...

Θαλασσοθεραπεία, ακριβώς! Ενδείκνυται διά πάσαν ασθένειαν, ακόμα και διά ελαφριάς παθήσεις όπως ας πούμε μία περιστασιακή κακοκεφιά! Τα πάντα όλα!

Σεβάχ ο Θαλασσινός είπε...

Περαστικά Θαλασσένια μου!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Και μόνο με την θέα ΤΗΣ, σου διαβαίνουν οι πόνοι.
Το λέει και το Παραδοσιακό που θα ακούσεις πατωντας ΕΔΩ

Περαστικά και φιλί Θεσσαλονικιώτικο!!

Ξανθή είπε...

Καλημέρα!!
Τυχερή που είσαι, το δροσερό της θάλασσας βοηθάει την τενοντίτιδα το δοκίμασα κι εγώ αλλά για πολύ λίγες μέρες.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ζηλεύω!
Και μόνο στην άμμο να καθίσω....
και εσύ να κολυμπάς!
Θαλασσινό αγέρι φύσηξε!
Τα φιλιά μου!

teleytaios είπε...

Καλή αποθεραπεία και... ηλιοθεραπεία στα τέλη του φθινοπώρου!

Την καλημέρα μου.

lena_zip είπε...

Χμμφφφ... Η Roadartist με τα βουνά και τα ποτάμια, εσύ με τη θάλασσα... ουφφφφφ πόσο γκρι να αντέξω σήμερα η κακομοίρα! Χαχαχαχα!

Καλημέρα και ένα φιλί.

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

ζηλεύω τη θάλασσα, συμπάσχω με την τενοντίτιδα, ταξιδεύω με τις φωτογραφίες σου!!!
να προσέχεις, περαστικάααααααα!!!!!!

φιλάκια!!!


Dimos El Grec είπε...

Μα όλοι οι γιατροί γνωρίζουν πως το καλύτερο αντιφλεγμονώδες είναι το κρύο νερό κι ο πάγος! Εγώ στην θέση σου θα πήγαινα κάθε μέρα θάλασσα ;)
Τα φιλιά μου από Βαρκελώνη και πολλά περαστικά!

Dimos El Grec είπε...

Τις καλησπέρες μου και στην Γιαγιά και στον ΔΥΣΠΙΣΤΟ φυσικά!
Αντε και στους υπόλοιπους! ;)

Υπατία η Αλεξανδρινή είπε...

Θάλασσα είναι αυτή! Τι περιμένεις; Κάποιο λόγο έχουμε όσοι της έχουμε αδυναμία...
Μια καλή μου φίλη τα τελευταία χρόνια σταματάει τα μπάνια μόνο όταν χιονίζει και όλον αυτό τον καιρό έχει ξεχαστεί το παλιό τραύμα στον αυχένα που την ταλαιπωρούσε κάθε χειμώνα!
Περαστικά και φιλιά, δυστυχώς, στεριανά ;)

ANAZHTHΣH είπε...

θάλασσα αγαπημένη, γιατρεύεις ψυχή και σώμα...

χαίρομαι για την επιλογή εναλλακτικών τρόπων θεραπείας...

περαστικούλια

Margo είπε...

Αχ αυτές οι τενοντίτιδες!
Ευτυχώς που έχουμε και τη θάλασσα ;-)

Αν σου πω πως κάθε μέρα την σκέπτομαι αλλά που καιρός. Μας φάγαν τα διαβάσματα. Μαρτύριο είναι τέτοιοι καιροί και να μην κολυμπάμε. Έχουμε και γαλήνη.. σήμερα πριν πάω να τους πάρω από το σχολείο πήγα για λίγο να την ακούσω, τόσο προλάβαινα. Σταμάτησαν όλα για πέντε λεπτά και μόνο με τη μουσική της..

Καλή συνέχεια Θαλασσένια μου και περαστικά σε όσα μας ενοχλούν!

Φιλιά πολλά πολλά!

xromatisti είπε...

Tα ωραία όσο μπορούμε τα παρατείνουμε!
Σε όλα τα θέματα και φυσικά στη θάλασσα! Τί άλλο θα ταίριαζε σε μία Θαλασσένια;

VAD είπε...

Aλλος θαλασσοθεραπεια,αλλος ...περπατοθεραπεία,ο καθείς και τα όπλα του:)
Την υγειά μας,μωρέ!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Μας μάτιασαν φιλενάδα και ο καιρός αγρίεψε,το Σκ θα φτιάξει λένε,εγώ και σημερα δεν το έβαλα κάτω..
φιλιά

Άστρια είπε...

Μπράβο!!!!:)

Η θάλασσα το καλύτερο φάρμακο!
και η πρώτη φωτογραφία σου οπωσδήποτε δελεαστική!
(Αν και λένε ότι χρειάζεται να μην είναι κρύο το νερό γι' αυτά, οι ασκήσεις βέβαια...)
Καλή συνέχεια !

φιλιά Α.
καλό βραδάκι:)

Thalassenia είπε...

FLORA GIA

Της το χρωστούσα γιατί την εγκατέλειψα πολύ απότομα.
Σ΄ευχαριστώ

Thalassenia είπε...

ξωτικό

Αυτό αντίκρυσα μόλις κατέβηκα από το αυτοκίνητο και ανάσανα βαθιά.
Ένα απαλό αεράκι έπαιζε με το νερό δίνοντας περίεργα σχήματα γύρω από τον κολυμβητή.
Ξαφνικά ήρθε η ιδέα, λόγω ζέστης.
Σήμερα όμως.....

Ο παππούς μας αναστάτωσε αλλά τώρα δεν πιάνεται:)

Φιλιά θαλασσένια

Thalassenia είπε...

H.Constantinos

Ιδίως την κακοκεφιά, δεν υπάρχει καλύτερο γιατρικό. Δοκιμασμένο σου λέω.
Καλό βράδυ.

Thalassenia είπε...

Σεβάχ ο Θαλασσινός

Σ΄ευχαριστώ πολύ, είναι ήδη καλύτερα.

Thalassenia είπε...

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ

Γι αυτό πήγα η Θαλασσένια και αλήθεια μου έκανε πολύ καλό.
Να πω και άλλη αλήθεια, δεν είχα προσέξει τα λόγια σε αυτό το τραγουδάκι που κι αν δεν έχω χορέψει στο παρελθόν.

Να είσαι καλά εκεί στα βόρεια.

Thalassenia είπε...

Ξανθή

Μεγάλη ανακούφιση Ξανθή μου, ευτυχώς που δεν είχε κόσμο κοντά μου να με ακούσει που μονολογούσα από ευχαρίστηση.

Thalassenia είπε...

teleytaios

Λίγο αλλά δυνατό ψυχικά.
Καλό χειμώνα πλέον.

Σ΄ευχαριστώ.

Thalassenia είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη

Πώς μου ξέφυγες εσύ αγαπημένη:)

Αν σε είχα κοντά μου δεν θα σε άφηνα μόνη σου.

Φιλιά θαλασσένια

Thalassenia είπε...

lena_zip

Έχεις δίκιο καλό μου εκεί που βρίσκεσαι, έχεις όμως άλλες ομορφιές να χαρείς και μην καρτερείς αυτό που δεν έχεις.

Φιλιά γλυκιά μου.

Thalassenia είπε...

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ

Και εσύ να προσέχεις τον χειμώνα που έρχεται.
Με τα τρεχάματα σε ξέχασα λίγο, όλους σας έχασα λίγο πολύ.

Να είσαι καλά.

Thalassenia είπε...

Dimos El Grec

Γιατρέ μου
Πού ήσουν νωρίτερα να κάνεις την διάγνωση που έβαλα θερμοφόρα η Θαλασσένια; Εεε;
Τώρα που γλυκάθηκα χάλασε ο καιρός.

Σίγουρα πήραν τους χαιρετισμούς σου οι αγαπημένοι μας φίλοι.

Φιλιά μαμάς θαλασσένια.

Thalassenia είπε...

Υπατία η Αλεξανδρινή

Τις περισσότερες φορές άλλοι λόγοι με αναγκάζουν να σταματήσω τα μπάνια και όχι η επιθυμία μου.
Με κάνεις να το ξανασκεφτώ και να αφήσω σε πρώτη ζήτηση τα θαλασσένια μου αξεσουάρ:)))

Φιλιά 20μ από τη θάλασσα, άντε 50 χαχα.

Thalassenia είπε...

ANAZHTHΣH

Το έκανα γιατί είχα ανάγκη την επαφή μαζί της αλλά στην πορεία μου έκανε διπλό, πολλαπλό καλό.

Σ΄ευχαριστώ

Thalassenia είπε...

Margo

Ακούγοντας "Itzhak Perlman Tango" από την λίστα σου....:)

Κάτι ξέρεις και εσύ από τενοντίτιδες, είμαι σίγουρη.
Δεν μπορώ να δώσω συμβουλές γιατί τώρα βάζω μυαλό, λέω τώρα που πονάω ακόμα.
Αναθεώρησε τις προτεραιότητές σου και βάλε τον εαυτό σου λίγο πιο μπροστά, αυτό μόνο θα πω.

Σας φιλώ τρυφερά.

Thalassenia είπε...

xromatisti

Ναι αρκεί να μη τα προσπερνάμε.
Σαν το καβουράκι με τραβάει, χαχα.

Φιλιά όμορφή μου.

Thalassenia είπε...

VAD

Το πρώτο και πιο σημαντικό και ό,τι μπορούμε.

Καλό βράδυ

Thalassenia είπε...

ΦΟΥΛΗ

Καλά εσύ δεν πιάνεσαι, δεν σε φτάνω.
Είναι πιο εύκολο να συνεχίσεις αν δεν διακόψεις καθόλου.
Βρε λες να αφήσω το μαγιό πάνω πάνω;
Θα δούμε...

Thalassenia είπε...

Άστρια

Σίγουρα χρειάζεται κρύο, αλλά έτσι κι αλλιώς ήταν ευχάριστα δροσερό.
Κι εγώ πρώτα την χάζεψα και μετά βούτυξα.
Συνέχεια....εύχομαι.

Καλό ξημέρωμα.

Άιναφετς είπε...

Τώρα που σου γράφω είμαι κουκουλωμένη και μόνο τα χέρια μου εξέχουν από το πάπλωμα... την περασμένη βδομάδα τέτοια μέρα κολυμπούσα στον Ευβοϊκό!
Μάλλον ήταν το τελευταίο μας μπάνιο, εσύ τι λες;
ΑΦιλιά και περαστικά... τώρα και αυτό θέλει τη ζέστη του! :))

Thalassenia είπε...

Άιναφετς

Τώρα που σου γράφω άνετα θα μπορούσα να είμαι στη θάλασσα.
Μάλλον ήταν το τελευταίο για φέτος.

Φιλιά

Magia da Inês είπε...

¸.•°✿⊱╮╮

Bonitas fotos.
Boa semana!
Beijinhos.
Brasil
¸.•°✿⊱

Makis Del είπε...

Ζήλεψα Θαλασσένια μου...Και λόγω ίδιου προβλήματος αλλά και επειδή ακόμη χαίρεσαι την θάλασσααααα!

Epicuros είπε...

Τώρα τις είδα αυτές και έμεινα! Υπέροχες! Μπράβο. Το φωτογραφικό "μάτι" σου δούλεψε κι εδώ! :-)

Thalassenia είπε...

Magia da Inês

Τhank you:)

Thalassenia είπε...

Makis Del

Για το πρόβλημα λυπάμαι και συμπαρίσταμαι, να προσέχεις.
Για την θάλασσα.......τι να πω;
Του χρόνου πάλι.

Να είσαι καλά.

Thalassenia είπε...

Epicuros

Ανέβηκα ένα σκαλοπάτι:))

Σε ευχαριστώ.