Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Πρωταπριλιά






Καλό μήνα φίλοι μου

Καλό Πάσχα







8 σχόλια:

ξωτικό είπε...

Σε περίμενα όλη μέρα :-))

Τι εκπληκτικό φυτό !!!
Και η φωτογραφία σου τέλεια !!!!

Θαλασσένια μου εύχομαι η ομορφιά του κι όλη η ευωδιά της άνοιξης να γλυκαίνουν τα βάθη της ψυχής σου .

Σε σκέφτομαι πολύ
Σε γλυκοφιλώ

Ανώνυμος είπε...

Καλό μήνα και καλή Ανάσταση!
D

magda είπε...

Αγαπημένη μου Θαλασσένια
Ευχαριστώ για τις ευχές σου και το υπέροχο λουλούδι σου!
Σου στέλνω τις πιο εγκάρδιες ευχές μου, για ευτυχισμένο Πάσχα, με υγεία και αγάπη!
Πολλά φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Καλό μήνα, καλό Πάσχα!

Άιναφετς είπε...

Είναι πια έθιμο, η πρωτομηνιάτικη λουλουδιασμένη σου ανάρτηση και χαίρομαι να σε συναντώ και έτσι!
Καλό Πάσχα, με υγεία, χαρά και με όλη μου την αγάπη!
ΑΦιλάκια!!! :)

Margo είπε...

Πανέμορφη φωτογραφία! Εφέτος το άνθισμα των φυτών είχε άλλη αξία. Η βαρυχειμωνιά βλέπεις...

Καλό μήνα θαλασσένια μου και καλό Πάσχα!

ξωτικό είπε...

Καλό Πάσχα γλυκιά μου Θαλασσένια με αγάπη αγάπη αγάπη !!

Side21 είπε...

Χίλιες χρυσές ευχές για μια πραγματική " ΑΝΑΣΤΑΣΗ " στο νου και στις καρδιές μας ...