Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

Στο παρά πέντε....






Καλό μήνα παιδιά









6 σχόλια:

magda είπε...

Καλό μήνα Θαλασσένια μου, χαθήκαμε αλλά δεν ξεχαστήκαμε!
Να είσαι πάντα καλά!

ξωτικό είπε...

Εε να μη σε λαχταρίσω κι εγώ μια φορά :-))

Αδύνατον να συνειδητοποιήσω οτι ήταν πρωτομηνιά χθές .
Όλο το ξεχνούσα (φταίει και το baby sitting μάλλον ;-)

Καλό μήνα Θαλασσένια μου με το υπέροχο κουμ-κουάτ σου !!!!

(σου έχω πεί πως το δικό μου ξαναέγινε νεραντζιά ; )

Ελπίζω να είσαι καλά ε . Στείλε καμμιά λεξούλα .

LitsArt είπε...

καλό μήνα με πολλά χαμόγελα!

Άιναφετς είπε...

Καλό μήνα να έχουμε θαλασσένια μου και χωρίς τα χιόνια που διακρίνω πίσω απ΄το κουμ-κατ σου που επέζησε, ενώ η λεμονιά και όλα μου τα λουλουδάκια κάηκαν!

Ξανθή είπε...

Πως το έχασα αυτό!! Καλό μήνα.
Τα κουμ κουάτ σου λαχταριστά.

ξωτικό είπε...

Γκούχ γκούχ :Ρ

Και στο και πέντε καλά είναι .