Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

Είναι όλα δικά μου.

Δεν έχω πάρει από κανέναν. Δεν έχω δανειστεί ποτέ. 
Δεν έχω κλέψει ούτε ένα. Είναι όλα δικά μου.
Τα θυμάμαι πώς ήρθαν και πώς πέρασαν. 
Τα πρόσφατα αλλά και τα παλαιότερα.
Ό,τι με δίδαξε το κάθε ένα, ό,τι μου πήρε και ό,τι μου άφησε.
Είναι όλα δικά μου και δεν μπορώ να δώσω πουθενά.
Είναι γεμάτα, όμορφα και πλούσια. 
Όχι σε χρήμα, αυτό μετριέται και ζυγίζεται και έτσι χάνει την αξία του.
Είναι πλούσια σε άλλα. Σε εκείνα που δεν έχουν μέτρα και σταθμά. 
Στα ανεκτίμητα.
Είναι πλούσια σε χαρές, συγκίνηση και αγάπη.
Πλούσια σε ζεστές αγκαλιές που δίνουν αισιοδοξία και δύναμη.
Πλούσια σε στιγμές μοναδικές και ανεπανάληπτες, 
που είναι χαραγμένες στην καρδιά. 
Γιατί στιγμές είναι η ζωή μας, που συμπληρώνουν τα χρόνια.
Γι αυτά σας μιλώ, για τα χρόνια μου. 
Να σας πω πόσα, αλλά ποιος νοιάζεται γι αυτό.
Θέλω όμως να τα γιορτάσω με όποιον νοιάζεται για εμένα.
Με όποιον με αγαπά, με σκέφτεται και με θυμάται.
Με όποιον με βλέπει με εκτίμηση, συμπάθεια και ενδιαφέρον.




Όποιος αισθάνεται κάτι από αυτά, δικαιούται γλυκό.
Για τα γενέθλιά μου και για το blog μου που χρόνισε.


Σας ευχαριστώ για την παρέα, τον χρόνο, τα χαμόγελα, 
τις ευχές και την αγάπη που μου χαρίσατε.
Εσάς που γνώρισα από κοντά 
και εσάς που γνωρίζω μέσα από τα σχόλιά σας.



Κερνώ γλυκό  
και αν το κρατήσετε στις συνταγές σας να το θυμάστε ως
" τα πενήντα της Θαλασσένιας"









54 σχόλια:

lena_zip είπε...

Στα επόμενα πενήντα. Στα επόμενα γεμάτα, όσα κι αν είναι. Σε όσες χαρές και λύπες σου φυλάει ακόμα η ζωή που είναι μεγάλη και μικρή μαζί, σε όσα σου χάρισαν και θα σου χαρίσουν χαμόγελα και αγάπες.
Σε όλα αυτά τα δικά σου, παίρνω το πρώτο κομμάτι, λαχταριστό και δροσερό και σε γλυκοφιλώ για χρόνια πολλά.

Margo είπε...

Ξεκίνησες το blog την ημέρα των γενεθλίων σου;;;;;;
Διπλή γιορτή λοιπόν θαλασσένια μας:))

Χρόνια πολλά όμορφα, γεμάτα, δημιουργικά, με αγκαλιές και πολύ πολύ αγάπη!

Και εγώ σ' ευχαριστώ πολύ πολύ και περισσότερο που ήρθες από τόσο μακριά και μου έδωσες την ευκαιρία να σε συναντήσω. Τώρα ξέρω σε πια μάτια μιλάω:)

Πολλά πολλά φιλιά θαλασσένια μου

...irida... είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ!!!ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!!!!υγεια....αγαπη....χαμογελα...και χρωματα..μονο χρωματα !!!!σαν την λαμψη..και την ζεστασια του ουρανιου τοξου!!!!

Ευρύνοος είπε...

Μα δέν φαίνεστε ούτε κάν 35 :)

χρόνια πολλά χρόνια καλά με υγεία και ευτυχία και καλό δρόμο στο ιστολόγιο σου Θαλασσένια !!!

να είσαι πάντα καλά (και να μας δώσεις και την συνταγούλα ντέ)

καλό βράδυ :)

VAD είπε...

Τα επόμενα πενήντα νάναι ακόμα καλύτερα:))
Κι άλλα τόσα για το ωραίο μπλογκάκι...

Ανώνυμος είπε...

. Μόλις ένα χρόνο ;
. Έχω την εντύπωση οτι το ιστολογιό σου μού κάνει παρέα πολύ περισσότερο χρόνο...
. Κι άν και ο χρόνος μετριέται, κι είναι στ' αλήθεια μόνο ένας, η παρέα σου, όλο αυτό το διάστημα είναι ανεκτίμητη !
. Καλά ταξίδια και καλά λιμάνια στις περιπλανήσεις σου ...

. Γιώργος. ( παρά τή λουομένη )

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα.Να σε χαίρεται η οικογένειά σου και να τυς χαίρεσαι και εσύ.

Χαρήκα πολύ που σε "γνώρισα".Φιλιά στην όμορφη Ευβοιά μας.

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

εύχομαι να έχεις διάθεση και να κρατήσει για πολλά-πολλά χρόνια το blog σου που μας συντροφεύει με τους στοχασμούς σου που μοιράζεσαι μαζί μας

ΦΟΥΛΗ είπε...

Χρόνια σου καλά και ευτυχισμένα κοντά σε λατρεμένους δικούς σου ανθρώπους!!!
Και για το blog καλοτάξιδο!!!
καλημέρα...

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Λίγο αργότερα που μπήκα σ'αυτή την γειτονιά, σε γνώρισα από τις πρώτες.
Σου εύχομαι, καρδούλα μου όλα τα καλά να συναντάς στη στράτα σου..
Για την διπλή γιορτή ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

Με τα φτερά της ψυχής είπε...

Χρόνια πολλά Θαλασσένια μου!Να είσαι πάντα καλά!΄Ολα αυτά είναι ο θησαυρός σου, η ψυχή σου
φυλαξε τον!Χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα και θα ήθελα να τα ξαναπούμε από κοντά!

Lila Xagorari είπε...

Tι σημασία έχει πόσα είναι τα χρόνια, σημεσία έχει να πέρασαν ωραία, να τα έζησες μέχρι το μεδούλι τους, να αποκόμισες εμπειρίες, γνώση και να μπορείς κοιτώντας πίσω σου να λες....τα έζησα μέχρι δευτερόλεπτο!
Χρόνια σου πολλά και καλά και το κυριότερο χρόνια ευτυχισμένα!

logia είπε...

μπα σε καλό του πάει το σχόλιο
έλεγα θαλασσένια μου οτι σαν χθες μου φαίνεται που προστέθηκε στην παρέα μας η "σύγχρονη νοικοκυρά", η γειτόνισσα που μοιραζόμαστε την ίδια θάλασσα και ίσως πάνω κάτω και τις ίδιες εμπειρίες
Σου εύχομαι χρόνια πολλά, χρόνια καλά, ζωή γεμάτη ευτυχία και πολλά χαμόγελα

και εκμεταλλεύομαι τη φιλοξενία σου να αφήσω αυτό:
εδώ οι σπουδαστές του Ωδείου Αθηνών συλλέγουν υπογραφές συμπαράστασης στους επί έναν χρόνο απλήρωτους καθηγητές τους με στόχο να σταλούν στον Υπουργό Πολιτισμού

καλημέρα είπε...

Χρόοοονια πολλά, κι ευτυχισμένα...., το τραγουοδαω κιόλας, μην κοιτας που δεν ακούγομαι (ευτυχώς για σενα!)
Να σε χαιρομαστε θαλασσενια μου, πολύχρονη (εχεις και το γονίδιο μην ξεχνιόμαστε...) και ευτυχισμένη!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Εύχομαι άλλα 50 χαρούμενα,δημιουργικά,ευχάριστα,γεμάτο ευχάριστες εκπλήξεις!!!!

Να σε χαίρονται τα αγαπημένα σου πρόσωπα κι εμείς που σε διαβάζουμε :)

Πολύχρονη!
Πολυχαρούμενη!
Πολυευτυχισμένη!

χχχχ

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ - ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΠΡΩΤΑ ΑΠ'ΟΛΑ.

ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΟΟΛΕΣ ΣΟΥ ΟΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλά το είχα καταλάβει οτι είσαι πιτσιρίκα!!
Χρόνια πολλά και καλά Κυρία μου χαρούμενα και ήσυχα όπως λέει και η μάνα μου.

Κάνε και καμιά Θαλασσινή ανάρτηση όμως γιατί μας έχεις ταράξει στα γλυκά καλοκαιριάτικα.

Thalassenia είπε...

lena_zip

Στα όμορφα λόγια σου κερνάω διπλό κομμάτι και όλη την πιατέλα αν χρειαστεί.

Σ΄ευχαριστώ γλυκιά μου.

Thalassenia είπε...

Margo

Η πρώτη επίσημη ανάρτηση είναι ετούτη και θυμάμαι τις διαφορές τότε και σήμερα.
Το νηπιάκι πήγε πρώτη δημοτικού με πολύ χαρά.

Σας ευχαριστώ που με καλοδεχτήκατε στο σπίτι σας.
Σε ευχαριστώ για τις ευχές.

Φιλιά θαλασσένια.

Thalassenia είπε...

irida

Καλώς ήλθες.

Όμορφο δώρο η εικόνα ενός ουράνιου τόξου.
Ελπιδοφόρο και αισιόδοξο.

Σε ευχαριστώ πολύ.

Thalassenia είπε...

Ευρύνοος

Χαχαχα και δεύτερη πιατέλα θα χρειαστώ με τέτοια που ακούω.

Σ΄ευχαριστώ πολύ, να είστε καλά.

Η συνταγή είναι στο προηγούμενο ποστ και αν το φτιάξεις περιμένω εντυπώσεις.
Ξέρω, οι θάλασσες και οι υποχρεώσεις μας παίρνουν χρόνο και χάνουμε επεισόδια, αυτό παθαίνω κι εγώ.

Καλό σας βράδυ.

Thalassenia είπε...

VAD

Λες η μεσογειακή διατροφή και το μποστάνι να βοηθήσει? χαχα.

Σ΄ευχαριστώ πολύ, να περνάς όμορφα και δροσερά εκεί πάνω.

Thalassenia είπε...

Ανώνυμος

Τιμή μου τα λόγια σου.

Σ΄ευχαριστώ πολύ.

Thalassenia είπε...

Παπαστρατής Το "Θηρίο"

Σ΄ευχαριστώ Ιωάννη, να είσαι καλά.
Θα τα ξαναπούμε.

Καλό βράδυ.

Thalassenia είπε...

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ

Όπως το λες "όσο υπάρχει διάθεση"
Για τους στοχασμούς, χαχα, δεν ξέρω.
Σε ευχαριστώ για τα ζεστά σου λόγια.

Φιλιά θαλασσένια.

Thalassenia είπε...

ΦΟΥΛΗ

Ευχαριστώ πολύ και καλές συναντήσεις.

Φιλιά θαλασσένια.

Thalassenia είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη

...τρυφερή και γλυκομίλητη πάντα.

Σ΄ευχαριστώ από την καρδιά μου.

Φιλιά θαλασσένια.

Thalassenia είπε...

Με τα φτερά της ψυχής

Μετά τον δεκαπενταύγουστο θα ρίξουμε κάτι βουτιές στην γειτονιά σου, που θα μας ζηλεύουν.

Ευχαριστώ για τις ευχές.
Σε φιλώ.

Thalassenia είπε...

Λίλα

Έτσι είναι καλή μου, γεμάτα ζωή.
Να είμαστε καλά για την συνέχεια.
Σ΄ευχαριστώ πολύ.

Φιλιά θαλασσένια.

Thalassenia είπε...

logia

Σωστά το λες, σαν χθές κι όμως πάει ένας χρόνος που μου έδωσε χαρά, εμπειρία, γνώση και γνωριμίες.

Σ΄ευχαριστώ πολύ.
Καλή δύναμη και δικαίωση στον αγώνα σας.

Thalassenia είπε...

καλημέρα

Καλά εσύ δεν παίζεσαι!!!

Χείμαρος που κελαϊδάει.
Μέχρι εδώ ακούστηκε το τραγούδι,χαχα.
Είσαι μοναδική, σ΄ευχαριστώ πολύ.

Φιλιά θαλασσένια.

Thalassenia είπε...

Και λοιπόν;E allora?

Με έχετε συγκινήσει όλοι με τις ευχές σας.
Όποιος πει κουβέντα για το blogging θα έχει να κάνει μαζί μου.

Το ευχαριστώ δεν λέει τίποτα από αυτά που θέλω να πω αλλά τώρα αυτό έχω.
Ευχαριστώ.

Φιλιά θαλασσένια

Thalassenia είπε...

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ

Τι να πω σε σένα; Πόσα ευχαριστώ σου πρέπουν;
Χάρηκα πολύ, άκουσα το τραγουδάκι, άναψα το κεράκι...

Ευχαριστώ καλέ μου ΔΥΣΠΙΣΤΕ.

Thalassenia είπε...

Thalassokrator

Χαχαχα, το γέλιο στο "πιτσιρίκα"
...και μου λέει η συνυφάδα μου σήμερα "είσαι πολυυύ μικρή ακόμα"


Σ΄ευχαριστώ καπετάνιε για την ευχή.
Αν έτσι λέει η μάννα σου έχει διπλή αξία.

Εδώ τα γλυκά δεν είναι τίποτα, στο ψυγείο να δεις τι γίνεται!!!

Χαιρετώ σε.

Artanis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Artanis είπε...

Χρόνια πολλάαααααα....
Να τα εκατοστήσεις τα χρόνια στην μπλογκόσφαιρα...
(και το γλυκό, φαίνεται υπέροχο...)

Ανώνυμος είπε...

Να τα χιλιάσεις και πάντα με όμορφα χρώματα και γεύσεις :)

Άστρια είπε...

χρόνια όμορφα πολλά, Θαλασσένια, σε σένα και στο blog σου!!!

και είναι αλήθεια ότι ο πλούτος ο "δικός μας", θα είναι πάντα δικός μας .. μπορούμε να τον χαρίζουμε, να τον σκορπούμε, αλλά κανείς δεν μπορεί να μας τον πάρει ποτέ:)

Σε φιλώ

kiki είπε...

Χρόνια πολλά σε σένα και στο μπλογκ σου! Να είσαι καλά κα να περνάς καλά!

Thalassenia είπε...

Artanis

Σ΄ευχαριστώ πολύ, να είμαστε καλά και να τα λέμε.
Δοκίμασε το γλυκό, θα αρέσει στα κορίτσια.
Η συνταγή είναι στο προηγούμενο ποστ.

Φιλιά θαλασσένια.

Thalassenia είπε...

ηλιογράφος

Ευχαριστώ πολύ.
Να είσαι καλά και να μας δίνεις όμορφες εικόνες.

Thalassenia είπε...

Άστρια

Πάντα λέω να είμαστε καλά, να έχουμε και να δίνουμε.
Ό,τι μπορεί και έχει ο καθένας να δώσει.
Σε ευχαριστώ πολύ.

Φιλιά θαλασσένια.

Thalassenia είπε...

kiki

Ευχαριστώ πολύ.
Εύχομαι επιτυχίες σε ό,τι κάνεις.

Φιλιά θαλασσένια.

jokar είπε...

Χρόνια σου καλά, κι ας είναι και Πολλά !!!
δικά σου, ολοδικά σου και να τα μοιράζεσαι πάντα με ανθρώπους που αγαπάς και που σ'αγαπούν.
Και προφανώς πάντα παρέα με την κοινή αγαπημένη μας θάλασσα...
Να είσαι πάντα καλά και να το δείχνεις !

Thalassenia είπε...

jokar

Ευχαριστώ για τις ευχές μα πιο πολύ για ετούτη:
"Να είσαι πάντα καλά και να το δείχνεις!"

Σ΄ευχαριστώ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ είπε...

Χρόνια πολλά και καλά...
Σήμερα ήθελα για πολλούς λόγους να σου στείλω τις ευχές μου...
Καθυστερημένα για τα γενέθλεια σου αλλά επίκαιρα για κάποιον άλλο λόγο...
Είναι όμορφο να τα γιορτάζεις μέσα στο καλοκαίρι και ιδιαίτερα με "γεμάτο" φεγγάρι και ας λένε μερικοί ότι "δεν έχει θαύματα αυτό το καλοκαίρι"...
Μαθαίνουμε πολλά μέσα από καταστάσεις και ανθρώπους...
Το πιο σημαντικό είναι να ανγνωρίζουμε τα λάθη μας και να εκτιμούμε τους ευγενείς ανθρώπους που συναντάμε στον "δρόμο" μας...
Νάσαι πάντα καλά θαλασσένια και να
χαρίζεις πάντα απλόχερα την αγάπη, την φιλία και την εκτίμηση όπως κάνεις μέχρι σήμερα...

Thalassenia είπε...

Αναγνώστης

Ευχαριστώ για τις ευχές, την παρουσία σου και τα καλά σου λόγια.

Ioanna είπε...

Καλησπέρα Thalassenia μου!

Χρόνια σου πολλά καλά και δημιουργικά! Εύχομαι στο blog σου κάθε επιτυχία και καλές, όμορφες και ποιοτικές δημιουργίες όπως και σε εσένα προσωπικά.

Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα! Να έχεις ένα καλό καλοκαίρι! :)

Άιναφετς είπε...

Χρόνια πολλά...μια φορά!
Χρόνια πολλά...και δεύτερη φορά...στο Καρκινάκι για τα διπλά σου γενέθλια...λίγο καθυστερημένα... και καλή δύναμη αγαπημένη μου φίλη!
ΑΦιλιά και καλό καλοκαίρι! :)

Thalassenia είπε...

Ioanna

Σ΄ευχαριστώ κορίτσι μου.
Να έχεις αγάπη και φίλους κοντά σου.
Να έχεις ό,τι επιθυμείς.

Φιλιά θαλασσένια.

Thalassenia είπε...

Άιναφετς

Η ευχή σου έπιασε μαγισούλα.
Οι φίλοι είναι εδώ.

Σ΄ευχαριστώ.

Άιναφετς είπε...

Οι αληθινοί φίλοι...οι φίλοι καρδιάς...ακόμα και όταν δεν έχουν συναντηθεί οι ματιές στους ζωντανά...είναι εκεί και εκεί θα βρίσκονται και στις χαρές και στις λύπες...εγώ σ΄ευχαριστώ που με τα σχόλια σου μου θυμίζεις πόσο τυχεροί είμαστε που έχουμε την ψυχική και σωματική μας υγεία!
ΑΦ...οικογενειακά...χι χι!

Μαίρη (Ginger) είπε...

Θαλασσένια μου, είδα γλυκό και κόπιασα. Με καθυστέρηση αλλά μέσα στο περιθώριο των 40ημερων σου εύχομαι πολύ απ'όλα και υγεία και αγάπη και χαρά και τύχη, όλα να τα γεύεσαι καθημερινά και πλουσιοπάροχα. Πολλά φιλιά γεννεθλίων.

Thalassenia είπε...

Ginger

Κι εγώ στην αναπόληση και στο ψάξιμο, καθυστερημένα παίρνω τις ευχές σου και στέλνω

Φιλιά θαλασσένια.

Σ΄ευχαριστώ.