Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Για το χατήρι της.



Αυτή η εποχή δεν είναι η καλύτερή μου για παιχνίδια,
όμως δεν μπορώ να αρνηθώ στο κάλεσμα της margo  
με τις  διεισδυτικές ερωτήσεις της
και έτσι παίρνω θέση στον κύκλο του παιχνιδιού
για το χατήρι της.



1. Η πρώτη σκέψη στο ξύπνημα της μέρας
-Μακαρίζω την τύχη μου που βλέπω μια νέα μέρα.

2. Θέλησες ποτέ να κρυφτείς από κάτι;
-Ναι.

3. Τι κάνεις όταν χάσεις τον δρόμο για εκεί που ξεκίνησες να πας;
-Τον ψάχνω μέχρις εσχάτων.

4. Πως μετράς την ευτυχία;
-Με την χαρά των άλλων.

5. Αν έπρεπε να αυτοπροσδιοριστείς με τρεις λέξεις ποιες θα ήταν αυτές;
-Δοτική, μοναχική, ανήσυχη.

6. Πριν, τώρα, μετά, πιο επιλέγεις και γιατί;
-Τώρα!!! γιατί είναι η στιγμή της αλήθειας.

7.Τι θα σ’ έκανε να το ακολουθήσεις ως την άκρη του κόσμου;
-Εδώ μπορώ να δώσω δύο απαντήσεις.
Μία ως άτομο και μία ως μέλος ενός συνόλου.
Σε κάθε περίπτωση όμως "το καλό" είναι ισχυρός μαγνήτης.

8. Πόσο συχνά χαμογελάς τα τελευταία δύο χρόνια;
-Λιγότερο από άλλοτε.

9. Η λέξη "κρίση" τι σημαίνει για σένα;
-Δίνοντας ευρύτερο νόημα στην λέξη, σημαίνει "ψυχραιμία"

10. Μία αγαπημένη σου λέξη..
-Absolutely

11. Η τελευταία σκέψη στο τέλος της μέρας.
 -Να είμαι καλά την επόμενη για να ακολουθήσω τα θέλω μου.



Στα πλαίσια μιας ελαφράς ανυπακοής και αναρχίας
δεν έχω ούτε ερωτήσεις ούτε προσκλήσεις για την συνέχεια του παιχνιδιού.
Είπα άλλωστε ότι δεν είμαι για παιχνίδια αυτό τον καιρό.

 margo ευχαριστώ για το κάλεσμα










10 σχόλια:

Makis Del είπε...

kalispera...an se ola eisai akrivis tote pragmatika einai simantiko gia mena pou eisai auto pou ektimw....alithini kai diaforetiki...na min les oxi sta paixnidia...se oles tis epoxes se oles tis katastaseis...o xarry klyn eixe pei kapote se mai sunenteuksi tou..."sti zwi mou ola ta xortasa, to paixnidi omws akoma mou leipei..." an emeis eimaste stin atitheti pleura thallasenia mou...kai an de exoume xortasei oute ta alla...tote as xortasoume paixnidi...se filw...

Margo είπε...

Θαλασσένια μου το είπε και ο Μάκης, να μην λες όχι στα παιχνίδια;-)

Χαίρομαι που σε τσούγκλισα και διαπιστώνω πως στις απαντήσεις σου διακρίνω τον άνθρωπο που έχω ψυχολογήσει.
Θα ήθελα μόνο να σε προσέχεις, όλοι θέλουμε τους αγαπημένους μας ευτυχισμένους..
Καλό Σαββατοκύριακο καλή μου Θαλασσένια..
Σε φιλώ

agrampelli είπε...

καλημέρα αγαπημένη μας!
(τα παιχνίδια,μόνο με αγαπημένους τα μοιραζόμαστε;-)

Φιλιά και αγκαλιά...και καλή άνοιξη!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο Θαλασσένια μου!
Και να εξακολουθήσεις να είσαι ο όμορφος δοτικός άνθρωπος που είσαι!
Φιλιά!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Δεν σε ακουω καλά και δεν μου αρέσει αυτό,πάμε γλυκιά μου θάλασσα σε προσκαλώ,μακριά από φάρους όμως..
Καλημέρα χαμογέλα!!

Ανώνυμος είπε...

χαμόγελο περισσότερο....και όλα θα φτιάξουν για όλους μας...

καλημερα σου....

Άστρια είπε...

Αληθινές απαντήσεις Θαλασσένιας:)

Θα ευχηθώ να μείνεις όπως είσαι γεμμάτη προσφορά για τους άλλους και να έρθουν για σένα πολλά πολλά πολλά χαμόγελα!

καλή εβδομάδα Θαλασσένια μας:)

Thalassenia είπε...

Φίλοι μου σας ευχαριστώ πολύ:)))

Roadartist είπε...

Μωρέ μόνο εσύ δεν είσαι για παιχνίδια;; Όλοι το ίδιο είμαστε θαλασσινή... Της το είπα και εγώ σε εμαιλ της margo, δεν τραβάει η ψυχολογία... Ίσως αργότερα, αλλά με πίεση... Καληνύχτα :)

nikiplos είπε...

"Πως μετράς την ευτυχία;
-Με την χαρά των άλλων. "
Μια φράση που είναι πολύ υψηλή και θεία ταυτόχρονα...
Μα αυτοπροσδιορίζεσαι ως "Δοτική, μοναχική, ανήσυχη" ξεχνώντας τη σημαντικότερη που σε χαρακτηρίζει:
Δυνατή!

πολύ όμορφες όλες οι απαντήσεις σου.
φιλιά!