Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009

Όταν η Δέσποινα είδε ...

Όταν η φίλη Δέσποινα είδε την προηγούμενη ανάρτηση, μου έστειλε τις ευχές της.



Φιλενάδα γειά σου! Αντεύχομαι θερμά!
Όχι μεσω του site, αλλα μεσω του e-mail, γιατι έχω την τύχη να σε γνωρίζω!!!
Καταπληκτικο site!!!
Γεμάτο ανθρωπιά και τρυφερότητα ................
προσφέροντάς τα με σοβαρότητα και ευαισθησία!!!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ
Δέσποινα




Μου άρεσε τόσο και το μοιράζομαι μαζί σας, δείχνοντας κι εγώ την εκτίμησή μου στο πρόσωπό της.
Δέσποινα σ΄ευχαριστώ.


Μόλις το δει θα με πάρει τηλέφωνο.




10 σχόλια:

roadartist είπε...

Καλά έκανες!!
Και φυσικά ότι σου είπε, ισχύει :)

Καλό μήνα again & again ;D

monahikoslikos είπε...

έβαλες μπρίκι ή ακόμα?
καλημέρα!

logia είπε...

...έτσι είναι οι φίλοι!!!!
καλημέρα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ευγενικό εκ μέρους της Δέσποινας αλλά και από τη δική σου πλευρά να την ευχαρστήσις δημόσια

Τέλειο το δεντράκι σου!!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Thalassenia είπε...

roadartist

Καλό μήνα και σε σένα.

Τα συμβολάκια δεν τα ξέρω όλα.

Αυτό μάλλον καλό είναι. χαχα

Καλό βράδυ.

Thalassenia είπε...

monahikoslikos

Με πήρε πρωί πρωί. Είχε έτοιμο

καφεδάκι και γλυκό. Τέτοια φίλη.

Καλησπέρα σας.

Thalassenia είπε...

logia

Και είναι σπουδαίο να είναι κοντά

σου, ειδικά όταν τους χρειάζεσαι.

Καλησπέρα.

Thalassenia είπε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Ευχαριστώ πολύ.

Ας υποδεχτούμε σιγά-σιγά τις γιορτές.

Θα μου πεις στο e-mail πώς κάνεις τα "μαγικά" με τα link?

Καλό μήνα.

Artanis είπε...

Καλημέρα Θαλασσένια...

Thalassenia είπε...

Artanis

Γειά σου καλή μου artanis