Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

Λέτε να αργήσει;

Σαν Θαλασσένια, θαλασσινή, θαλασσίτσα,
έτσι με έλεγαν μικρή
και να σας πω γιατί.
Ταξίδευα με τους γονείς μου πριν πολλά χρόνια -πολλά λέμε-
τεσσάρων πέντε ετών ήμουν, σε ένα παραθαλάσσιο δρόμο.
Κεντρικός οδικός άξονας αλλά εκείνη την εποχή
τα αυτοκίνητα δεν ήταν τόσα πολλά.

Καταμεσήμερο καλοκαιριού και κάτι έγινε στο αυτοκίνητο.
Σταθήκαμε εκεί μέχρι να φανεί κάποια βοήθεια.
Μισή, μία ώρα δεν θυμάμαι.

Θυμάμαι όμως ακόμα την εικόνα της θάλασσας,
καθάρια και διάφανη να απλώνεται μπροστά μου.
Χιλιάστραφτε από τον ολόλαμπρο ήλιο
και φάνταζε απέραντη στα παιδικά μου μάτια.

Θυμάμαι πολύ καλά την απορία του παιδικού μυαλού μου
που δεν έλεγε να λυθεί.

Και βέβαια θυμάμαι -τι γλυκιά μνήμη- την ερώτηση στη μαμά.

"Αφού διψώ, γιατί δεν μπορώ να πιω θαλασσίτσα;"

Όπως καταλαβαίνετε η ιστορία έγινε γνωστή
και κάποιοι με έλεγαν θαλασσίτσα για πολλά χρόνια μετά.

Σαν Θαλασσένια, θαλασσινή, θαλασσίτσα λοιπόν,
από τότε έχω ένα δεσμό με αυτή την μάγισσα.

Δεν ξέρω αν είναι αγάπη εκ γενετής ή επίκτητη.
Δεν ξέρω αν φταίει το καβούρι καρκινάκι που είμαι.

Ξέρω ότι θέλω να βλέπω αυτό το απέραντο γαλάζιο γαλήνης
και ελευθερίας κάθε μέρα.

Είναι το πρώτο και τελευταίο πράγμα που βλέπω κάθε μέρα.


Και όποτε κάθομαι μπροστά της και τη βλέπω, την ακούω, και την γεύομαι


και χαζεύω


εδώ

και εδώ που μου αρέσει

και εδώ.

Αλλά και εδώ

σε αυτές τις μοναδικές

φυσικές ματιέρες

όπως μοναδικά

είναι κάποια πράγματα στη ζωή μας,

αναρωτιέμαι.

Είναι μακριά το καλοκαίρι για να πάω στη θαλασσίτσα;

Μου έχει λείψει.

Λέτε να αργήσει πολύ το καλοκαίρι;





35 σχόλια:

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Όταν σκεφτείς ότι ο Χειμώνας είναι η εποχή που προηγείται του καλοκαιριού, τότε έρχεται γρήγορα.
Θέλει λίγη υπομονή.
Να'σαι καλά Θαλασσένια,
Καλό Βράδυ

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

ο Φλεβάρης κι αν φλεβίσει καλοκαίρι θα μυρίσει, οπότε μια και σε λίγες μέρες καταφθάνει ο Φλεβάρης που θα πάει θα φτάσει και το καλοκαιράκι!!!
μήπως στην προηγούμενη ζωή σου ήσουν κατσικούλα και θέλεις θαλασσινό νερό; χιχιχι!!!!

lena_zip είπε...

Το καλοκαίρι δεν αργεί. Δυστυχώς ή ευτυχώς ο χρόνος περνάει γρήγορα γρήγορα.
Την αγάπη αυτή με τη θάλασσα εγώ δεν την έχω. Αλλά δεν μπορώ να αρνηθώ ότι είναι όμορφη.
Καλησπέρα Θαλασσένια.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Το ίδιο ακριβώς νοιώθω κι εγώ για την θαλασσίτσα Θαλασσένια μου!
Λες να φταίει που είμαι ψαράκι???
Πάντως κοντά στην θάλασσα νοιώθω ότι "ζω"!!
Καλό βράδυ!

Eva F. είπε...

Καλημέρα Θαλασσένια μου....
Υπέροχες εικόνες....
Να είσαι καλά.

Margo είπε...

Κάποτε είχαμε πάει διακοπές στην Πελοπόννησο. Φτάνουμε μετά από πολλά χιλιόμετρα στη Σπάρτη με σκοπό να διανυχτερεύσουμε μα όταν είδαμε ότι η πόλη δεν είχε άκρη (θάλασσα) φύγαμε άρον άρον:)

Υπέροχη έκανες την μαρκίζα σου!

Οι φωτογραφίες της ανάρτησης είναι υπέροχες, είναι όλες δικές σου; Τι χρώμα, υφές.. υπέροχη ανάρτηση!
Καλημέρα Θαλασσίτσα μου:)

roadartist είπε...

Tην λατρεύω την θάλασσα!!!!
Την έχω συνδιάσει με πάρα πολλές στιγμές από μικρή επίσης....και με πονάει όταν το καλοκαίρι δε μπορώ να τη χαρώ όσο θέλω :) Φιλιαααααααααα :)

agrampelli είπε...

Πόσο θάθελα, καλοκαίρι νάτανε, και να λάμπει η θάλασσα στα μάτια της αγάπης μου....

.....
Τι όμορφες φωτογραφίες...
(φιλί!)

Thalassenia είπε...

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ

Αχ αυτό κάνω τι άλλο.
Αλλά ξέχασες την Άνοιξη.
Ξέρεις τι δουλίτσες έχει ο κήπος;
Απόλαυση!!
Και μετά καλοκαιράκι.

Καληνύχτα σας.

Thalassenia είπε...

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ

Εκεί ποντάρω στον Φλεβάρη που έρχεται. Ότι και να κάνει, προς το τέλος του αρχίζουν οι μυρωδιές.
Τώρα πριν τι ήμουν δεν ξέρω. Λες;

Καλό βράδυ.

Thalassenia είπε...

lena_zip

Αρκεί ο χρόνος να περνάει με περισσότερες ευχάριστες στιγμές και όχι ... αδιάφορες ή δυσάρεστες.
Ίσως να μετράει που γενιέται κάποιος, για να υπάρχουν αυτοί οι δεσμοί.
Είναι απίθανη!!!

Καλή σου νύχτα.

Thalassenia είπε...

ΕΛΕΝΑ

Τότε με καταλαβαίνεις.
Ψαράκι εσύ καβούρι εγώ, θαλασσινό βασίλειο φτιάξαμε. χαχα
Καλό βράδυ.

Thalassenia είπε...

Eva F.

Ας τις δούμε εδώ μέχρι να πάμε από κοντά.
Χαιρετώ σε.

Thalassenia είπε...

Margo

Έτσι, στην "άκρη" της πόλης πας και αρχίζει το ταξίδι.
Καιρός ήταν να αρχίσει το σουλούπωμα του blog και τι άλλο θα έμπαινε από θάλασσα;
Οι φωτογραφίες είναι δικές μου.
Όλες στα μέρη μου.

Καληνύχτα σας.
Φιλιά θαλασσένια.

Thalassenia είπε...

roadartist

Αξίζει να προσπαθείς και αν δεν τα καταφέρνεις να περνάς συχνά από εδώ.
Θα έχει άρωμα και χρώμα θαλασσένιο.

Καλό βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

Μμμ...Θαλασσένια.Ωραία η παιδική σου ιστορία:)
Θεωρώ ότι παίζει ρόλο το ότι είσαι ζώδιο του νερού για την αγάπη σου αυτή.
Κι εμένα μ'αρέσει πολύ αλλά περισσότερο να την βλέπω και να 'μαι κοντά της.Τα μπάνια μπορώ και να τα στερηθώ.

Thalassenia είπε...

agrmpelli


Μου είπανε να κάνω υπομονή και σε λίγο θα έρθει και θα γίνει ό,τι ζητάς.
Σ΄ευχαριστώ.
Καλά να είσαι.

Thalassenia είπε...

Χρωματιστή

Καλώς τη φίλη μου
Μα η μαγεία είναι στα μπάνια και η γοητεία στο βυθό.
Γι αυτό και οι φωτογραφίες.
Να την βλέπεις να την ακούς να την μυρίζεις, είναι απόλαυση!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Χάρηκα που σε συνάντησα!
Αγαπώ την θάλασσα και τους τρυφερούς ανθρώπους...
Θα σε βάλω στα "παιδιά μου", να σε...κατασκοπεύω πιο εύκολα!
Την αγάπη μου!!!!!

Thalassenia είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη

Κι εγώ θα σε κρατήσω να διαβάζω τα σοφά σου λόγια.
Χαίρομαι που ήρθες, γιατί σε βρήκα και δεν ήξερα που.
Δεν ανησύχησα όμως, γιατί τους καλούς τους βάζουν όλοι στα @σπίτια τους.
Καλό βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου φίλη μου!Μου λείπει και μένα πολύ η θάλασσα!Πόσο καιρό έχω να πάω στις αγαπημένες μου Αλυκές!

Thalassenia είπε...

Με τα φτερά της ψυχής

Αυτή την εποχή ξέρεις ότι είναι πολύ ωραία γιατί δεν πας, αφού είσαι δίπλα. Αν θέλεις παρεούλα κάτι θα κάνουμε γι αυτό...

Καλή σου νύχτα.

Και λοιπόν;E allora? είπε...

ααααααααααααααααχ τι να πω κι εγωωωωωω!θαλασσα,θαλασσιτσα!

καλημερούδια
χχχχχχ

Thalassenia είπε...

Και λοιπόν;E allora?

Ε λοιπόν δεν άξιζε η ανταλλαγή?

Φιλιά θαλασσένια.

Ανώνυμος είπε...

Θαλασσένια μου δεν είμαι και τόσο καλά αυτό τον καιρό λόγω των ακτινοβολιών,λόγω ίωσης.
Μόλις συνέλθω πάμε παρέα!

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Θαλασσένια μου, οι φωτο σου υπέροχες!! Μας ταξιδεύεις μες το καταχείμωνο, να σαι καλά!!!
Η θάλασσα είναι μια απο τις μεγάλες μου αγάπες... Να φανταστείς το καλοκαιρι με την ζέστη, το απεχθάνομαι....Ο μόνος λόγος που αδημονώ να έρθει είναι η θάλασσα και τα δροσερά της μπάνια και τα ψαρέματα.
Πάντως με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν τα τελευταία χρόνια αποκλείεται να αργήσει χιχιχιχιχι
Φιλάκια πολλά, καλό Σ/Κ :))

Thalassenia είπε...

ΕΥΗ

Ευτυχώς γιατί τα κρύα δεν τα θέλω καθόλου.
Αυτό το "ψαρέματα" όμως δεν το κατάλαβα, και ψαράς κυρία μου;

βιολιστης στη στεγη είπε...

Οχι! Δεν αργεί! Είναι ήδη εδώ! Στις εικόνες σου... :)

Άιναφετς είπε...

Σήμερα το πρωί, με είχε πιάσει κάτι σαν τρέλα, ήθελα να βρεθώ κοντά στη θάλασσα, δυστυχώς βρέθηκα εκεί που "έπρεπε" δλδ στα εγκαίνια της έκθεσης παιδικού βιβλίου, για λόγους επαγγελματικούς. Ωραία τα βιβλία...αλλά αχ η θάλασσα! Υπέροχες οι φωτογραφίες, έτσι για λίγο παρηγορήθηκα!
Καλό σου βραδάκι!

Thalassenia είπε...

βιολιστής στη στέγη

Σ΄εκείνες τις ματιέρες περπατώ ξυπόλητη και κολυμπώ στην τελευταία, στο βυθό.

Στη φαντασία μου όμως.

Thalassenia είπε...

Άιναφετς

Μα και η θάλασσα του βιβλίου είναι μαγική και μοναδική.
Μάλλον λείπει και σε σένα η θάλασσα.
Έεεελα δεν θα αργήσει.

fractal είπε...

Θαλασσένια μου με την ανάρτησή σου το έφερες πιό κοντά το καλοκαίρι.

Και να που έχω πρόσφατο ένα μικρό ποίημα του αρχαίου λυρικού ποιητή Ασκληπιάδη του Σάμιου που μιλά για την αναμονή της Άνοιξης μετά το χειμώνα¨.

"Στον διψασμένο του καλοκαιριού
γλυκό πιοτό το χιόνι
Γλυκό στους ναυτικούς μετά τη χειμωνιά
να νιώσουν το ζέφυρο της Άνοιξης"

Thalassenia είπε...

fractal

Καλό μας fractal τι όμορφο ποίημα και πόσο ταιριαστό τούτη τη λαμπερή ημέρα.

Σ΄ευχαριστώ.

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Βεβαίως κυρία μου και ψαράς, αλλά υποβρύχιος ψαράς, με ψαροντούφεκο...χιχιχιχι
Κανένα χταποδάκι;
Φιλάκια :))))

Thalassenia είπε...

Τώρα το ψαροντούφεκο το θεωρώ άνιση μάχη, αλλά λόγω "φιλοσυνιστολογίας" δεκτό και καλά καμάκια.

Φιλιά θαλασσένια .