Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Μία ορχιδέα για .... τον καθένα.

Το ταξίδι τελείωσε, οι βαλίτσες άδειασαν 
και τα δώρα είναι έτοιμα για μοίρασμα.
Στους φίλους που ταξίδεψαν μαζί μου
και σε εκείνους που είδαμε παρέα κάποια αξιοθέατα.


Στον Βοτανικό Κήπο της Ν. Υόρκης κάθε χρόνο,
τον Μάρτιο, γίνεται έκθεση ορχιδέας.
  Η περσινή χρονιά ήταν αφιερωμένη στις ορχιδέες της Βραζιλίας.
Εφέτος ήταν στις ορχιδέες της Κούβας.

Έφερα μία για τον καθένα σας,
από τις καλύτερες.


Για την ΦΟΥΛΗ που δεν με άφησε μόνη ούτε λεπτό.


 Για τον Ιωάννη που μας πρόσεχε συνεχώς.


  Στην μαγισούλα Άιναφετς που ακολουθούσε πιστά.   


Στον καλό μας ΔΥΣΠΙΣΤΟ που τα είδε σχεδόν όλα,
για να στολίζει το τραπέζι του.


Στην Margo για τον όμορφο κήπο της.


Στην Roadartist με τις ευχές μου για περαστικά.


 Στην Άστρια κάτι σαν ικεμπάνα.


Στην φίλη Χρωματιστή.


Στην Artanis που μας ταξιδεύει.


Και λοιπόν;E allora? για να στολίσεις το γραφείο σου.


ΕΛΕΝΑ  χρώμα της καρδιάς για σένα.


Στην kiki να ομορφαίνουν την κουζίνα της.


Nature Digital. Προσπάθησα για το καλύτερο αποτέλεσμα.


Στην Γιαγιά Αντιγόνη με τις τρυφερές ιστορίες της.


EVA  F.  Σου ταιριάζει.


ΞΩΤΙΚΌ αυτά τα όμορφα για σένα.


Καλημέρα με πολλούς φωτεινούς ήλιους.


Συντοπίτισσα  Nelly,  σε έπεισα;


nikiplos   όλα καλά;
ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ  τα λουλούδια όχι εσύ.
 ΑΜΑΝΤΑ  πολύ ροζ με αγάπη.


Side21  με εκτίμηση


Στην Εύη  που μαγειρεύει όμορφα.


 lena_zip  άσπρο της χαράς.


Ευρύνοε    μια χελιδονοφωλιά για την οικογένειά σου.


Αγαπητέ  Dimo  εύχομαι να βρείς το ταίρι σου.


 Σε όσους άφησαν μία καλημέρα ή μία ευχή.
Σας ευχαριστώ όλους θερμά.


Τα κούριερ δεν αναλαμβάνουν να μεταφέρουν δώρα με τόση αγάπη
και δεν ξέρω πώς να τα στείλω.
Εδώ είναι και σας περιμένουν.
Θα χαρώ να τα πάρετε.

Φιλιά θαλασσένια.




56 σχόλια:

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Μόνη της η λέξη "ΕΥΧΑΡΙΤΩ" είναι λίγη και μικρή.
Θέλω να πω κάτι πιο μεγάλο, αλλά δεν βρίσκω λόγια....
Θα παραληφθεί μόλις βάλω στο φούρνο κάτι "κουρουπιτάκια" και θα μπει στο side-bar.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΎ.

Thalassenia είπε...

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ

Γι αυτό έστειλα δώρο, μήπως στείλεις κανένα "κουρουπιτάκι", χαχα.

Εγώ ευχαριστώ για την παρέα.

AMANTA είπε...

Aπίστευτη ποικιλία και ομορφιά!
Σ' ευχαριστώ πολύ!
Μήπως έφερες και ρίζες να κάνουμε σαλέπι;

agrampelli είπε...

Είσαι απίστευτη!ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ σου λέω...
Με γέμισες ομορφιά!
Υποκλίνομαι...

Artanis είπε...

Τις λατρεύω τις ορχιδέες...
Ευχαριστώωωωωωωωωωω!!!
Θα αντιγράψω τη φωτό να τη βάλω φόντο στο pc...
Πω, πω, υπέροχη είναι...
Σε φιλώ, ευχαριστώωωωωωωωω.....

Roadartist είπε...

Yπέροχο! Πολλά ευχαριστώ θαλασσινη!
Να είσαι καλά να ταξιδευεις κ να μας ταξιδευεις κ εμας, φιλι!

Unknown είπε...

Απίστευτα χρώματα. Απίθανες Φωτογραφίες.
Κώστας

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ευχαριστώ για την τιμή θα βάλω το δώρο μου κάπου δεξιά ....
Υπέροχες όλες!!!
Να είσαι πάντα καλά να μας ταξιδεύεις
πολλά πολλά φιλιά!!!

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Θαλασσένια μου να είσαι πάντα καλά και σου εύχομαι σύντομα να ξαναταξιδέψεις και να περάσεις τόσο όμορφα κι ακόμη καλύτερα!!!!
Οσο για την ορχιδέα, αποκλείεται να πήγαινα στην Κούβα για να την πάρω, οπότε η δική σου προσφορά είναι ανεκτίμητη!!!
Το δε χρώμα, είναι το αγαπημένο μου, απίστευτο το πως το πέτυχες!!!
Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολύ πολύ για την αγάπη σου!!
Φιλάκια πολλά :)))

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Φίλτατη να είσαι καλά!!!

Να ξέρεις ότι όποιος "μπλέκει" με εμένα δεν γλυτώνει εύκολα! :-)

Όσο για τη παραλαβή η Χαλκίδα δίπλα είναι...

Αν και θα μου άρεσε και φυτεμένη στον κήπο σου.

Λοιπόν περιμένω φωτογραφικό υλικό από την εξέλιξη των κηπουρικών εργασιών!!

Όταν αποφασίσεις να ασχοληθείς βεβαίως-βεβαίως...

Με αγάπη

Ο συμπατριώτης

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Πώς μπορώ να βάλω την ορχιδέα μου δεξιά από τις αναρτήσεις στο blog μου.

Προσπάθησα μέσω προσθήκης καινούριου γκάτζετ κανοντας την url copy-paste αλλα δεν το δέχτηκε

Ευχαριστώ!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Θαλασσένια μου πως να σε ευχαριστήσω???
Θα βάλω την ορχιδέα στο χρώμα της καρδιάς, που μου χάρισες, στο blog μας, με πολλή πολλή αγάπη!
Φιλιά!

Thalassenia είπε...

ΑΜΑΝΤΑ

Κι εγώ σε ευχαριστώ καλή μου.

Το Παγγαίο έχει τις καλύτερες ρίζες για σαλέπι.
Λίγο καιρό πριν που ήταν ανθισμένες, βάζουν σημάδια και το καλοκαίρι παίρνουν μέρος της ρίζας.

Καλό απόγευμα.

Thalassenia είπε...

AMANTA

Κι εγώ σε ευχαριστώ καλή μου.

Το Παγγαίο έχει τις καλύτερες ρίζες για σαλέπι.
Λίγο καιρό πριν που ήταν ανθισμένες βάζουν σημάδια και το καλοκαίρι συλλέγουν μέρος της ρίζας.
Θα τα ξέρεις φαντάζομαι.

Φιλιά θαλασσένια.

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Τα μηνύματα της Thalassenias είναι σαν τους Χιώτες

Πάνε δυό-δυό

Χι-Χι

Thalassenia είπε...

agrampelli

Σ΄ευχαριστώ γλυκιά μου.
Ήταν σαν παράδεισος και ήθελα να το δείτε.

Σε φιλώ.

Thalassenia είπε...

Ιωάννης

Περίμενε εσύ να τελειώσω με τους άλλους φίλους μου και θα σε περιποιηθώ, χαχα.

Thalassenia είπε...

Artanis

Αν το ήξερα θα διάλεγα μία πιο κατάλληλη. Εκεί πάνω θα ψάχνεις τα εικονίδια. Κοίτα μη χαθούμε!!

Σ΄ευχαριστώ πολύ.

Thalassenia είπε...

Roadartist

Τόσα περαστικά και αγάπη που έχεις πάρει, πιστεύω ότι τώρα θα είσαι καλά.

Κι εγώ ευχαριστώ για την συντροφιά.

Thalassenia είπε...

Naturedigital

Σ΄ευχαριστώ για την παρουσία σου εδώ.

Καλό βράδυ.

Thalassenia είπε...

ΦΟΥΛΗ

Πολλά "ευχαριστώ" ανταλλάσσουμε αλλά σίγουρα δεν είναι τυπικά.

Δική μου τιμή που είστε εδώ.

Φιλιά θαλασσένια.

Thalassenia είπε...

ΕΥΗ

Η διακοπή στις απαντήσεις οφείλεται σε σένα. Μόλις τελείωσα το
κέϊκ με πορτοκάλια και μοσχοβόλισε το σπίτι.
Δεν έβαλα κακάο και γλάσο παρά μόνο ζάχαρη άχνη από πάνω και έγινε απίθανο!!!

Γι αυτό έφερα τις καλύτερες ορχιδέες στους καλύτερους φίλους.
Που έχουν πάντα μια καλή κουβέντα, που σε επισκέπτονται χωρίς να ενοχλούν και έρχονται γιατί το θέλουν.

Καλό βράδυ.
Σ΄ευχαριστώ.

Margo είπε...

Μας το φίλαγες στο τέλος για έκπληξη;)
Σ΄ευχαριστώ τόοοοοοοοοοσο πολύ θαλασσένια μου για την ξενάγηση για υπέροχο ταξίδι και φυσικά για την πανέμορφη ορχιδέα!
Πολλά πολλά φιλιά:)

Thalassenia είπε...

Ιωάννης

Δεν το πιστεύω, σου έγραψα ολόκληρο κατεβατό και χάθηκε το χαζό αφού είχε γίνει αποσύνδεση.
Πάλι από την αρχή και εύχομαι μην εμφανιστεί μετά.

Πειραχτήρι Ιωάννη που θα πεις τα μηνύματά μου Χιώτικα. Δεν έχω τίποτα με τους Χιώτες, αντίθετα.
Αν έχεις όμως πολλούς λογαριασμούς αυτά παθαίνεις.

Εσύ λοιπόν θα παραλάβεις το δώρο σου με καφέ στην παραλία για να μη την γλυτώσεις.
Τώρα για την παραλαβή από εδώ:
Πατάς δεξί κλίκ στην εικόνα και επιλέγεις "αποθήκευση εικόνας ως"
Την αποθηκεύεις στον υπολογιστή σου και δίνεις ένα όνομα για να γνωρίζεις το αρχείο.
Δεξί κλικ πάλι σε αυτό το αρχείο, διαλέγεις "αντιγραφή ή αποκοπή"
και το επικολλάς όπου επιθυμείς.

Αν δεν τα καταφέρεις πές μου πάλι. Και εμένα κάποιος μου τα έμαθε.

Καλό βράδυ.
Σ΄ευχαριστώ για τα χαμόγελα και την παρέα.

Thalassenia είπε...

Margo

Φυσικά, τα καλά πάνε στο τέλος.
Μόνος του κανείς, ούτε στον παράδεισο φίλη μου.
Κι εγώ ευχαριστώ που είσασταν μαζί μου.

Φιλιά θαλασσένια.

Thalassenia είπε...

ΕΛΕΝΑ

Χαίρομαι που σου άρεσε. Προσπαθούσα να ταιριάξω κάτι ιδιαίτερο στον καθένα σας.

Σε ευχαριστώ πολύ.
Καλό βράδυ.

kiki είπε...

Ωωωωω!!! Τι υπέροχες που είναι όλες!!! Και έχει και για μένα! Για την κουζινίτσα μου! Ευχαριστώωωωω!

Thalassenia είπε...

kiki

Όχι και κουζινίτσα σου.
Στο όνομα μόνο μικρή, γιατί στην δόξα όλο και ανεβαίνει.
Μπράβο και πάλι.

Ευχαριστώ και εγώ.

Και λοιπόν;E allora? είπε...

ευχαριστώ πολύ!!!!είναι υπέροχα λουλούδια...θα την κρατήσω για το μπλε σπιτικό μου!!!!

χχχχ

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Αυτό με το copy και paste δεν βοήθησε ιδιαίτερα.Ίσως να φταίει και το IQ ραδικιού που έχω

Ευχαριστώ πάντως...

Thalassenia είπε...

Και λοιπόν;Ε allora?

Ταιριάζει το χρώμα.
Σ΄ευχαριστώ κι εγώ.

Φιλιά θαλασσένια.

Thalassenia είπε...

Ιωάννης

Σιγά μη γίνει το δικό του.
Ραδικιού, βρούβας δεν ξέρω, αλλά θα το φτιάξουμε σίγουρα.

Καλό απόγευμα.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Aααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!

Πανέμορφες ορχιδέες και σπάνια είδη
Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!

Παίρνω το δώρο μου και φεύγω για να στολίσω το μπλογκ μου

Φιλι και Γλαρένιες αγκαλιές

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καρδούλα μου σε ευχαριστώ!!!
Τα χρώματα που μου αρέσουν!!

Πολλά φιλιά!!!

Άιναφετς είπε...

Πω πω πω τι να πω;
Ευχαριστώ Θαλασσένια μου για την υπέροχη ορχιδέα!
Α, πάλι άργησα...αλλά ήμουν απασχολημένη προσπαθώντας να χαλαρώσω την πάρε-ούλα...μαγικά!
Πολλά ΑΦ! Αχ πάλι συγκινήθηκα!

Eva F. είπε...

Θαλασσένια μου μετά από μιά μικρή περιπέτια που είχα (τροχαίο)και είμαι σχεδόν καλά προς το παρόν, άρχισα να κάνω τις επισκέψεις μου!
Εδώ με περίμενε μία πραγματικά ευχάριστη έκπληξη...
Ένα υπέροχο δώρο μ΄έκανε να νοιώσω όμορφα και ιδιαίτερα μετά από αυτό που πέρασα!....

Σ΄ευχαριστώ από καρδιάς και εύχομαι να είσαι καλά.
Ελπίζω να καταφέρω να το πάρω!

logia είπε...

Αν με έπεισες λέει;

με το παραπάνω!!!!

ευχαριστώ για το δώρο και τη σκέψη!!!!

Thalassenia είπε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Εγώ σ΄ευχαριστώ για την τιμή και την παρέα.

Φιλιά θαλασσένια.

Thalassenia είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη

Εμείς σ΄ευχαριστούμε για τις διδακτικές σου ιστορίες.
Συνέχισε...

Φιλιά θαλασσένια.

Thalassenia είπε...

Άιναφετς

Και έκανες πολύ καλή δουλειά χαλαρώνωντας και ενημερώνωντας την πάρε-ούλα.

Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ.

Thalassenia είπε...

Eva F.

Λυπάμαι για το ατύχημα και εύχομαι να είσαι καλά τώρα. Δεν το ήξερα, θα σου έφερνα περισσότερα σαν ασθενή.
Να προσέχεις.
Χαίρομαι που σου άρεσε, όπως χαίρομαι όταν σε βλέπω.

Φιλιά θαλασσένια και περαστικά γρήγορα.

Thalassenia είπε...

logia

Άντε την άλλη φορά να πάμε μαζί, χαχα.
Κι εγώ σ΄ευχαριστώ.

Καλό απόγευμα.

Unknown είπε...

Καλησπέρα. Μου επιτρέπις να σε καλέσω σ' ένα παιγνίδι οπυ με βάλανε και μένα..?
Πέρνα μια βόλτα από το blog μου για περισσότερα.
Καλό Σαββατοκύριακο.
Κωστής

Άστρια είπε...

Ήρθα τελευταία, καθυστερημένα, όμως θα σου γράψω κι ας έχεις πάει σε άλλη ανάρτηση:)

Τί όμορφη και ευγενική σκέψη να μιλήσεις με την πολύχρωμη γλώσσα της ορχιδέας, χαρίζοντας σε όλους δώρα! Και να μας ευχαριστήσεις για ..κάτι που προηγουμένως μας χάρισες; την απλά νοερή συμμετοχή μας με τις καταπληκτικές δικές σου φωτογραφίες και πληροφορίες από το ταξίδι σου;!

Σ' ευχαριστώ ιδιαίτερα που σκέφτηκες το δώρο μου να το συνδυάσεις με την "ικεμπάνα" με ό,τι ωραίο αυτή συμβολίζει.

Σ' ευχαριστώωω!!!!

υγ. και να σου πω, συμπτωματικά, ότι έχω το ίδιο χρώμα ορχιδέα στο γραφείο μου από δώρο γενεθλίων;!:))

ξωτικό είπε...

Μα πόση γλύκα είχε αυτή η ανάρτηση !!!! και πόση περηφάνεια ένοιωσα μ'αυτές τις τόσο ξωτικιές που μου χάρισες ,και τόσο εκπληκτικό το λευκό τους (που ένοιωσα ν'αναρωτιέμαι αν το άξιζα) και τα παιχνιδιάρικα σχεδιάκια τους σαν ζωγραφισμένα απο σκανταλιάρικα ξωτικά !!!! ΑΠΙΘΑΝΟ το δώρο σου το καταευχαριστήθηκα να ξέρεις και λυπάμαι που σε βασάνισα με την απουσία μου ,αλλά είμαι σίγουρη πως καταλαβαίνεις ...απαγόρευσα στον εαυτό μου να ανοίξω το κομπιούτερ γιατί δεν το ελέγχω πια(τόσο ωραία που παρείζουμε εδω μέσα και δεν θέλω να αφήνω και κανέναν παραπονεμένο) κι έχω μαζέψει βουνό τις εκρεμμότητες.
Να κάτι τέτοια αγαπησιάρικα με ξετρελλαίνουν και με ξεμυαλίζουν και.... Μ'ΑΡΈΣΕΙ πολύυυυυυ και μου δίνει κέφι και Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ με όλη μου την καρδιά !!!!!!!!!!

lena_zip είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ. Θα μου χρειαστεί. Και λυπάμαι που δεν ήμουν εδώ να παραλάβω το λουλούδι στην ώρα μου. Το ταξίδι όμως δεν το έχασα να το ξέρεις. Σε ευχαριστώ.

Thalassenia είπε...

Naturedigital

Μόλις βρώ χρόνο και αν το παιχνίδι συνεχίζεται κάτι θα γίνει.
Μη μας ξεραθούν οι ντοματούλες.

Καλή εβδομάδα.

Thalassenia είπε...

Άστρια

Εύχομαι και πιστεύω ότι σου άρεσε.

Το ταξίδι έγινε και πέρυσι και πρόπερσι με πολύ πολύ λιγότερες φωτογραφίες, έτσι για να υπάρχουν.
Εφέτος όμως είχα το μπλογκ και έτσι την δυνατότητα να δείξω κάτι από αυτά που είδα και να τα δουν όσοι θέλουν.
Έτσι είχα στο μυαλό μου και εσάς όταν τραβούσα 1500 φωτό.
Και προσπάθησα να διαλέξω μία ξεχωριστή ορχιδέα για κάθε έναν που μου άφησε κάποια σχόλια στις αναρτήσεις του ταξιδιού.

Αυτά έχει η παρέα εδώ μέσα, ένα ευγενικό πάρε-δώσε χωρίς τύπους και καταναγκασμούς.
Με διάθεση προσφοράς και συμμετοχής.
Και δεν είσαι τελευταία, το ξωτικούλι ακολούθησε.

Φιλιά θαλασσένια.

Thalassenia είπε...

ξωτικό

Κάπως έτσι το είδα γι αυτό σου διάλεξα αυτές τις σκανταλιάρικες.

Καταλαβαίνω την πρόθεση συμμετοχής στις μπλογκοπαρέες,αλλά και την ανάγκη για αποχή από το pc.
Και όσο γλυκαίνει ο καιρός τόσο πιο δύσκολο θα είναι να μένουμε μέσα και να συναντάμε e-φίλους.

Να είσαι καλά και να κάνεις ότι σου δίνει κέφι και ζωντάνια.
π.χ. να τριγυρνάς εδώ μέσα, χαχα.

Καλή εβδομάδα.

Thalassenia είπε...

lena-zip

Το ξέρω καλή μου γι αυτό είχες δώρο.
Να σου πω με αυτόν τον τρόπο ευχαριστώ για την παρέα σου.
Το λουλούδι θα το φρόντιζα για σένα, όπως σε φροντίζουν άνθρωποι που σε αγαπούν.

Φιλιά θαλασσένια.

καλημέρα είπε...

Αχ, τελευταία και τρέχοντας ήρθα, επιτέλους!
Σε ευχαριστώ πολύ Θαλασσένια μου, σαν χαμόγελα οι ήλιοι που μου χάρισες.

Υπάρχουν τόσες ποικιλίες ορχιδέας; Ούτε που το φανταζόμουν.
πολλά πολλά φιλιά,
Αναστασία

nikiplos είπε...

καλώς μας γύρισες! σε ευχαριστώ για το όμορφο λουλούδι που κουβάλησες μαζί σου από τόσο μακριά.
Ήταν πολύ όμορφο...
φιλιά
και καλώς σας βρήκα

Thalassenia είπε...

καλημέρα και nikiplos

Έχα χαιρετισμό και την αγάπη μου.
Οι αναρτήσεις τρέχουν σαν τα γεγονότα.

Σας ευχαριστώ.

Ευρύνοος είπε...

Ωχ..
βρέ τι έκανες εδώ και πώς μου ξέφυγε;

ήταν λίγες μέρες που δέν τριγυρνούσα στα φιλικά ιστολόγια και χανόμουν στις σκέψεις μου και το έχασα..

σ'ευχαριστώ ευαίσθητη ψυχούλα :)

υπέροχη η χελιδονοφωλιά, σαν την δική σου φωλιά-ιστολόγιο..!

με σκλαβώνεις..
καλό βράδυ :)

Thalassenia είπε...

Ευρύνοος

Είδες τι χάνεις αν δεν τριγυρνάς στα φιλικά ιστολόγια;
Αυτά μερικές φορές μας βοηθούν στις σκέψεις και μας φτιάχνουν την διάθεση.

Να είστε όλοι καλά.

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

ήρθα να πάρω και γω μια για να σε κρατάω δίπλα μου συνέχεια σε φιλώ