Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Ερωτόκριτος





 










11 σχόλια:

Άιναφετς είπε...

"Λέει":77 καλλιτέχνες σε 40 διαφορετικά σημεία της Αττικής, για τον καθένα κι ένα μέρος αντιπροσωπευτικό, τραγούδησαν τον Ερωτόκριτο... με εξαιρετικό οικολογικό αποτέλεσμα!
Δεν το είχα ξανακούσει "έτσι"...χίλια ευχαριστώ Θαλασσένια μου για το άκουσμα!
ΑΦιλιά μου!

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Ο Μανώλης θα είναι πλέον παρέα με τον Νίκο.

Ο Αρχάγγελος έχει μία ξεχωριστή θέση στη καρδιά μου. Συγκινήθικα γιατί μου τον θύμισε. Η καλύτερη ερμηνεία μετα τη δική του παρέα με την Τσανακλίδου.

Ειδικά ο Ψαραντώνης στην αρχή συγκλονιστικός. Όλο το βιντεάκι είναι απλά υπέροχο...

Τα φιλιά μου συμπατριώτισσα...

Ανώνυμος είπε...

Οικολογική μουσική.χμμμμ
Για να δούμε τι άλλο θα δουνε τα αυτιά μας και τι θα ακούσουν τα μάτια μας.

VAD είπε...

όποια εκτέλεση κι αν προτεινεις,
ειναι Ερωτόκριτος!Αθάνατος!

ΦΟΥΛΗ είπε...

πολύ καλή δουλειά όλων!!
καλημέρα

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
PiciFriki είπε...

καλό καλοκαίρι!

Ανώνυμος είπε...

πολύ όμορφη ανάρτηση θαλασσένια!!ωραίο πάντρεμα καλλιτεχνών, μουσικών ειδών, εικόνων, τοπίων!

Θανάσης

Thalassenia είπε...

Στα πλαίσια της ιδέας "Song Around the World"

Σας ευχαριστώ.


Θανάση καλώς ήρθες.

agrampelli είπε...

Ερωτόκριτος με άρωμα λεβάντας!....
φιλί;

Thalassenia είπε...

...κι ένα φιλί θαλασσένιο.

Ευχαριστώ:-)