Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Γιορτινή αλλαγή.





Λίγο καιρό πριν σκεφτόμουν να κλείσω το μπλοκάκι αυτό,
γιατί η διάθεση και η δραστηριότητα έχουν μειωθεί.
Ο ενθουσιασμός και η έμπνευση έχουν εκλείψει 
και χωρίς αυτά δεν λειτουργώ.
Επειδή δεν είναι καταναγκασμός,
θεωρώ τα παραπάνω απαραίτητα για να υπάρχει ευχαρίστηση.
Το τελευταίο διάστημα όμως, 
όπου δεν έχω καθόλου χρόνο να ασχοληθώ με αυτό
και είναι σαν να μην υπάρχει,
διαπίστωσα ότι η ευχαρίστηση δεν είναι στην δραστηριότητα του blog,
αλλά στην επικοινωνία μαζί σας.
Δεν είναι στις συχνές πυκνές αναρτήσεις
και......στις εμπνεύσεις μου, χαχα,
αλλά σε αυτά που εσείς οι πιστοί περαστικοί και φίλοι
αφήνετε στην θαλασσένια μου @υλή.
 Όπως μια καλημέρα, μια ευχή, μία καλοπροαίρετη κριτική,
μία φωτογραφία, ένα τραγούδι, μία τεχνική βοήθεια,
  την άποψή σας και το πιο σπουδαίο,
ζεστά υποστηρικτικά λόγια όταν χρειάστηκε.
Τα συναισθήματα από την επαφή μαζί σας είναι πολύ όμορφα.
Μερικά σχόλια με συγκίνησαν, σε άλλα γέλασα με την καρδιά μου
και πολλά ζέσταναν την ψυχή μου.
Οι φιλοφρονήσεις, οι τιμητικοί χαρακτηρισμοί
και οι ευγενικές σας προσφωνήσεις,
έχουν χαραχτεί στη μνήμη και στην καρδιά.
Πόσοι δεν γράψατε "Θαλασσένια μου"σε κάποιο σχόλιο
με περισσή ζεστασιά;

Κατά την συνήθεια δε, να γίνεται αναφορά 
στα χρόνια ύπαρξης των ιστοσελίδων και να το γιορτάζουμε,
ακολουθώ αυτή την τακτική σαν αφορμή να σας ευχαριστήσω.

Γι αυτά τα δύο χρόνια και ό,τι μου χαρίσατε,
θέλω να ευχαριστήσω τον κάθε ένα χωριστά,
συγχωρέστε με χωρίς ονόματα και......να είμαστε καλά
θα γίνει στο μέλλον, αφού τώρα ξέρω ότι το μπλοκάκι δεν κλείνει.
Η χαρά μου είναι στους "πιστούς φίλους"
και η ευχαρίστησή μου κάπως να το ανταποδώσω.

 




Αφήνω άρωμα από το φούλι σήμερα κι ένα θαλασσένιο φιλί.



ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ











34 σχόλια:

logia είπε...

είπα και γω θα μας αφήσεις, κυρά γειτόνισσα και ετοιμάστηκα να σου θυμώσω...
μα τώρα ησύχασα!
χρόνια πολλά για την όμορφη αυλή σου με το άρωμα της αρμύρας...

Margo είπε...

Πολύ καλά έκανες και δεν εγκατέλειψες Θαλασσένια μου. Κρίση είναι και μπλοκική και θα περάσει. Ίσως η επικοινωνία είναι ακόμη πιο ουσιαστική τώρα που παλιώσαμε κι ας μην είναι τόσο τακτική.
Μου αρέσει πολύ η ανανέωσή σου:)
Και φυσικά χρόνια πολλά στο μπλοκάκι σου:)

Φιλιά πολλά πολλά

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Τι! Δεν έχει τούρτα? :-)

Πολλύ καιρό τη βασάνιζες συτή την ανανέωση εδώ μέσα αλλά το έκανες απλό και πανέμορφο συμπατριώτισσα μου.

Λοιπόν τώρα που το blogακι σου άρχισε ποια να περπατάει περιμένω τα καλύτερα. Η ομορφιά κρύβεται στις ουσιαστικές αναρτησεις και ουχί στις πολλές.

Φιλιά καλημέρας...

magda είπε...

Πολύ όμορφη η αλλαγή στο ιστολόγιο σου Θαλασσένια μου!!!
Ούτε να το συζητάς. Εδώ είμαστε μια αγαπημένη παρέα που μοιραζόμαστε τις σκέψεις μας. Κάνε μια διακοπή, όπως εγώ, μέχρι τον Σεπτέμβρη, λόγω ελλείψεως χρόνου και μετά πάλι μαζί.
Σ'ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια φιλίας, να ξέρεις ότι τα συναισθήματα είναι απολύτως αμοιβαία.
Σου εύχομαι ένα όμορφο και χαρούμενο καλοκαίρι και ραντεβού τον Σεπτέμβρη.
Πολλά-πολλά φιλάκια

Υπατία η Αλεξανδρινή είπε...

Άργησα, αλλά χάρηκα πολύ όταν σε e-γνώρισα! Επομένως χαίρομαι διπλά για την απόφασή σου να συνεχίσεις!!
Όσο για τη συχνότητα των αναρτήσεων, οὐκ ἐν τῷ πολλῷ τό εὖ...
Με γεια και η πολύ ωραία νέα εμφάνιση της @υλής σου (με αγαπημένα χρώματα) ;)
Πολλά φιλάκια αλεξανδρινά

teleytaios είπε...

Εγώ δεν σε παρακολουθώ πολύ καιρό, αλλά από το λίγο που σε ξέρω νομίζω ότι θα ήταν κρίμα να το κλείσεις το μπλογκ.

Ελπίζω να μας δίνεις υλικό και σκέψεις για πολύ καιρό ακόμα!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

με το καλό να βρίσκεσαι για πολλά χρόνια στη μπλογκογειτονιά μας να την ομορφαίνεις, η κρίση είναι γενική, θα περάσει.
τέλειο το λουλουδάκι, μου έφτιαξε τη διάθεση!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Νομίζω σχεδόν όλοι περνάμε κάποια στιγμή αυτήν την κρίση, στους περισσότερους όμως σύντομα περνάει και επανέρχονται δριμύτεροι!
Πολλές ευχές για το όμορφο σπιτάκι σου και χαίρομαι πραγματικά που συνεχίζεις να είσαι το παρεάκι μας Θαλασσένια μου!
Φιλιά!

Με τα φτερά της ψυχής είπε...

Γεια σου θαλασσένια μου,χαίρομαι που δεν το έκλεισες αλλά το ανανέωσες και παραμένεις ανάμεσά μας,τι κι αν δεν κάνεις συχνά αναρτήσεις.
Γιατί είναι να το νιώθεις κι όχι να το κάνεις ψυχαναγκαστικά.
Μου άρεσε πολύ η αλλαγή σου!
Ελπίζω κάποια στιγμή μέσα στο καλοκαιράκι να καταφέρουμε να πιούμε αυτό το καφεδάκι κάπου στα όμορφα μέρη μας!
Φιλάκια!

GGabs είπε...

Μια καινούργια αρχή είμαι σα μια καινούργια ζωή.
Καλή έμπνευση!

Τσαλαπετεινός είπε...

Τα μπλογκς είναι το παιχνίδι μας. Μας δίνουν χαρά γι αυτό και δύσκολα τα εγκαταλείπουμε. Μπορεί να τα παραμελήσουμε για λίγο, αλλά αυτά μας περιμένουν εκεί όπως και οι φίλοι που αποκτήσαμε μέσα από αυτά.

Καλη συνέχεια
και πολλά φιλιά.

VAD είπε...

Ορίστεεεεε;;;Να κλείσει;;;
Ελα τωρα,Θαλασσένια "μου"!!!
Και γω πού θα βρω κουσκούς!:)))

Πολύχρονο,καλή μου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

Χαίρομαι που είσαι ακόμα κοντά μας,όσο για την έμπνευση που λες, όλοι το παθαίνουμε..
Καλημέρα

Καρπουζοκέφαλος είπε...

Δεν θέλω υποχωρήσεις!
Εσύ μας βοήηθησες να αλλάξουμε (http://karpouzokefalos.blogspot.com/search?q=%CE%9C%CE%B1%CE%BD%CF%89%CE%BB%CE%B9%CF%8C%CF%82), σε προσέχουμε και σε διαβάζουμε πάντα, κι ας μην σχολιάζουμε.

Unknown είπε...

Α, κι άλλη μία συμπλογγέρισσα (η ορθογραφία μ' αρέσει) με λουλουδάκια! Δικιά μου! :)

xromatisti είπε...

Mην τολμήσεις! Ούτε να το ξανασκεφτείς! Πού αλλού θα βρεις καλύτερα για να κουρνιάζουν οι σκέψεις, οι ιδέες, οι ανησυχίες σου; Στο λέω εγώ : πουθενά. Και ξέρεις ότι σου μιλάω εκ πείρας.
Εδώ θα 'ρχεσαι όποτε κάνεις κέφι και την επικοινωνία μας θα "εκμεταλλεύεσαι" μόνο όταν γουστάρεις. Το blogging είναι εθελοντικό, όχι ψυχαναγκαστικό μα σίγουρα ψυχοθεραπευτικό.
Αλλά τί λέω...αφού το ξέρεις ήδη.
Λοιπόν κι εγώ σ'ευχαριστώ για την ύπαρξη σου στη μπλογκόσφαιρα και για το όμορφο λουλουδάκι.
Α! Και με γεια η θαλασσένια @υλή!

Άστρια είπε...

Χρόνια πολλά πολλά στο blog με τα συχνά πυκνά του, ή τα αραιά του, με τα ποικίλης ύλης, τα καθημερινά του και αυθόρμητα και την δική του ψυχή όπως έχει κάθε ιστοσελίδα!

Η αλήθεια είναι ότι από όλους περνούν αντίστοιχες σκέψεις, καμιά φορά πολύ κοντά σε αποφάσεις, όμως να, εδώ είμαστε ξανά:)

φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!

Thalassenia είπε...

logia

Χαχα το ξανασκέφτηκα.

Θα μείνω σε τούτη τη γειτονιά που μ΄αρέσει.

Thalassenia είπε...

Margo

Κρίση που φτάνει μέχρι μέσα μας,
ναι θα περάσει.
φιλιά

Thalassenia είπε...

Συμπατριώτη

Πάντα πιστός θαυμαστής.

Σ΄ευχαριστώ.

Thalassenia είπε...

magda

Την αλλαγή αυτή είχα στο νου μου από την αρχή, αλλά ο ενθουσιασμός κάλυπτε την εκκρεμότητα.
Τώρα στα δύσκολα μπορεί να βοηθήσει.

Φιλιά
Σ΄ευχαριστώ....

Thalassenia είπε...

Υπατία η Αλεξανδρινή

Αυτά και άλλα είναι τα λόγια που άλλαξαν την γνώμη μου.

Χαίρομαι που είσαι εδώ.

Thalassenia είπε...

teleytaios

Παιρνάμε φάσεις που πολλές φορές μας επηρεάζουν αρνητικά και απαισιόδοξα.

Νομίζω πέρασε και πάει.
Να είσαι καλά.

Thalassenia είπε...

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ

Έτσι φαίνεται, ότι μας αγγίζει όλους λίγο ή πολύ.

Φιλιά :-)

Thalassenia είπε...

ΕΛΕΝΑ

Αυτό το παρεάκι μου έλειψε και μου λείπει.
Το μετάνοιωσα, εδώ θα μείνω.

Φιλιά θαλασσένια.

Thalassenia είπε...

Με τα φτερά της ψυχής

Ααααααχ αυτό το καλοκαίρι...
.....

Κάποια στιγμή θα τα πούμε.

Φιλιά πολλά.

Thalassenia είπε...

GSGabs

Όσον αφορά το blog σαν υπερβολικό μου φαίνεται αλλά ....δεκτό.

Να είστε καλά.

Thalassenia είπε...

Τσαλαπετεινός

Έτσι ακριβώς είναι αγαπητέ μου, παιχνίδι και εμπειρία που μεγαλώνει.

Σ΄ευχαριστώ.

Thalassenia είπε...

VAD

...έλεγα στον γιό μου -και του τα διαβάζω αν είναι εδώ- ότι γράφεις τα πιο γελαστά σχόλια.
Χαζή είμαι να τα χάσω; δεν πάω πουθενά.

Σε ευχαριστώ για τα χαμόγελα που μου χαρίζεις.

Thalassenia είπε...

ΦΟΥΛΗ

Η έλειψη χρόνου είναι το κύριο κακό.
Έχει ο καιρός γυρίσματα.

Κολύμπα και για μένα που φέτος μου λείπει.
φιλιά

Thalassenia είπε...

Καρπουζοκέφαλος

Τέτοια διαβάζω και παίρνω θέση στην μπλογκόσφαιρα αδιαπραγμάτευτη.
Σε ευχαριστώ.

Φιλιά θαλασσένια στα μικρά.

Thalassenia είπε...

Koueen

..τώρα αυτό πώς διαβάζεται; ε δεν τα ξέρω όλα.

Καλώς το κορίτσι-συμπλογγέρισσα :-)))
(είναι οι νέες λέξεις που γεννά η εποχή μας)

Καλώς την.

Thalassenia είπε...

xromatisti

Εσύ να ξέρεις ότι έβαλες το χεράκι σου στην απόφαση αυτή.

Χαίρομαι που σε συνάντησα και σκέφτομαι να μείνω με τους e-αγαπημένους μου.

Φιλιά θαλασσένια

Thalassenia είπε...

Άστρια

Όταν πρωτοάνοιξα με ενθουσιασμό, έβλεπα άλλους σε τέτοιες φάσεις και σκεφτόμουν:
"βλακείες, κλείσε ή μείνε, τι το λες μόνο"
Τώρα είδα ότι και αυτό είναι μέσα στο παιχνίδι.
Ως την επόμενη φάση θα είμαστε παρέα.

Φιλιά θαλασσένια.