Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Doga icin Cal 2






 










13 σχόλια:

Thalassenia είπε...

Είχα συγκινηθεί όταν το πρωτοάκουσα στον Side21 τον ΑΓΡΥΠΝΟ.

VAD είπε...

Μετά τη θετική εκπληξη της προηγούμενης αναρτησης αλλο ενα θαυμασιο,συνεχισε το ψάξιμο,για να τ'απολαμβάνουμε κι εμεις μαζί σου...

Υπατία η Αλεξανδρινή είπε...

Καθυστέρησα να σου πω ότι "έγραψες"!
Απόλαυσα και τα δύο μουσικά ταξιδάκια
Ευχαριστώ, αφήνω την καλημέρα μου
και... περιμένω την επόμενη ανάρτηση!
Φιλιά πολλά

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλημέρα Θαλασσένια μου, σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο μουσικό ταξίδι!!
Φιλιά!

PiciFriki είπε...

φοβερό!

roadartist είπε...

Άλλαξες το Desigh στο blog, και το όνομα; Μου άρεσε το Θαλασσένια @υλή" σου ταιριάζει :)

Καλό καλοκαίρι!

Άιναφετς είπε...

Ναι το είχα ακούσει και στου Σιδερή...και σαν πατριωτάκι και εγώ είχα συγκινηθεί...αλλά για να είμαι ειλικρινής, το "Δικό" μας έχει άλλη χάρη!!!
Μου αρέσει και το νέο Look του σπιτικού σου...με γεια!
Από Αθήνα...τα ΑΦ μου! :)))

Thalassenia είπε...

VAD

Στάσου να πούμε καλό μήνα και συνεχίζουμε.

Καλημέρα:-)

Thalassenia είπε...

Υπατία η Αλεξανδρινή

Η επόμενη ανάρτηση άκρως καλοκαιρινή.

Φιλιά θαλασσένια.

Thalassenia είπε...

ΕΛΕΝΑ

Και εγώ για την παρέα σου:-)

Thalassenia είπε...

PiciFriki

Συμφωνώ!

Thalassenia είπε...

Roadartist

Ευχαριστώ κοριτσάρα μου!
..αφού όλο στην αυλή θέλω να τριγυρίζω, σκέφτηκα κι αν είμαι εδώ, να είμαι πάλι σε @υλή και πάντα θαλασσένια;-)

Φιλιά

Thalassenia είπε...

Άιναφετς

Το δικό μας είναι κομματάρα.

Ευχαριστώ μάγισσα, χαίρομαι που σου αρέσει η ανακαίνιση.
Και να σκεφτείς δεν είναι όπως θέλω ακόμα, το παλεύω:-(

Φιλιά πολλά